موفقیت دانشگاه علامه طباطبائی در اخذ دو گرنت پژوهشی از برنامه بین المللی ژان مونه

۲۹ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۴:۳۰ کد : ۱۲۶۶۹ خبر روز آموزش و پژوهش
تعداد بازدید:۲۵۴۲
با اعلام نتایج ارزیابی پروپوزال های برنامه بین المللی ژان مونه، دانشگاه علامه طباطبائی موفق به اخذ دو گرنت پژوهشی در سال 2020 شد.
موفقیت دانشگاه علامه طباطبائی در اخذ دو گرنت پژوهشی از برنامه بین المللی ژان مونه

به گزارش روابط عمومی دانشگاه و بنا بر اعلام مدیریت همکاری های علمی بین المللی،روز گذشته نتایج نهایی ارزیابی پروپوزال های ارسالی برای کمیسیون اروپا و نهاد EACEA در بخش ژان مونه از برنامه اراسموس پلاس به تمامی دانشگاه ها از سراسر جهان اعلام شد.طبق این اعلام، دانشگاه علامه طباطبائی موفق به اخذ دو گرنت پژوهشی در بخش پروژه و ماژول در این برنامه برای سال ۲۰۲۰ میلادی شده است.

بر این اساس پروژه دکتر غلامعلی چگنی زاده از دانشکده حقوق و علوم سیاسی تحت عنوان «دیپلماسی، فرآیند یادگیری و صلح سازی در اتحادیه اروپا» با گرنت پژوهشی معادل 52 هزار و 800 یورو و همچنین ماژول دکتر علی نصیری اقدم از دانشکده اقتصاد با عنوان «مالیات بر درآمد اشخاص در اتحادیه اروپا» با گرنت پژوهشی به مبلغ 10 هزار یورو موفق به کسب رتبه لازم برای اخذ گرنت از اتحادیه اروپا شده اند.

لازم به ذکر است که برای فراخوان سال 2020 دانشگاه علامه طباطبائی اقدام به ثبت 7 پروپوزال در این برنامه کرده بود که از این میان 5 پروپوزال در قالب پروژه و 2 پروپوزال نیز در قالب ماژول برای ارزیابی ارائه شده بود. این برای اولین بار است که دانشگاه علامه طباطبائی اقدام به ثبت پروپوزال در قالب ماژول (تعریف فعالیت های آموزشی به شکل کلاس درسی، مدرسه های تابستانی و زمستانی، سمینار و ...) در برنامه ژان مونه کرده و موفق به اخذ رتبه و حدنصاب لازم در این خصوص می شود.

پیش از این دانشگاه علامه طباطبائی در سال های 2018 و 2019 نیز موفق به اخذ گرنت پژوهشی از برنامه ژان مونه برای دو پروژه شده بود. این دانشگاه نخستین دانشگاه ایرانی است که در سه سال گذشته چهار گرنت بین المللی از اتحادیه اروپا دریافت نموده است.

معاونت پژوهشی دانشگاه کسب این موفقیت را به استادان ارجمند تبریک گفته و از خداوند بزرگ پیروزی و سربلندی ایشان را خواستار است.


نظر شما :