درخشش اعضای دانشگاه علامه طباطبائی در رقابت بین المللی عکاسی شبکه دانشگاه های راه ابریشم

۳۱ تیر ۱۳۹۹ | ۰۴:۳۰ کد : ۱۲۵۶۴ خبر روز فرهنگی و دانشجویی
تعداد بازدید:۳۴۸۶
نتایج مسابقه سالیانه عکاسی (PHOCOS) شبکه راه ابریشم اعلام و طی آن دو عضو از دانشگاه علامه طباطبائی حائز رتبه های برتر شدند.
درخشش اعضای دانشگاه علامه طباطبائی در رقابت بین المللی عکاسی شبکه دانشگاه های راه ابریشم


به گزارش روابط عمومی دانشگاه، به دنبال برگزاری مسابقه سالیانه عکس (PHOCOS) دبیرخانه شبکه راه ابریشم، نتایج این جشنوارۀ بین‌المللی اعلام شد که طی آن، خوزه لوئیس سانتوز از کشور پرتقال و از دانشجویان خارجی مهمان در موسسه آموزش عالی بیمه اکو دانشگاه علامه طباطبائی رتبه نخست و سامان خدایاری از دانشگاه علامه طباطبائی رتبه دوم (Excellence prize) را کسب کردند. کالین تان جنای از کشور مالزی هم رتبۀ سوم این رقابت بین المللی را کسب کرد.
موضوع امسال این جشنواره عکاسی، «رنگ در جاده ابریشم» بود که به برندگان این دوره، هزینۀ سفر، اقامت رایگان و همچنین شرکت در مجمع عمومی شبکه دانشگاه های راه ابریشم در سال 2021 کشور ترکیه است.
گفتنی است، در این رقابت عکاسی بین المللی، 71 شرکت کننده از 30 دانشگاه خارجی شرکت کردند که 274 عکس به دبیرخانه شبکه ارسال شد. حضور چشمگیر شرکت کنندگان ایرانی که بیشترین تعداد را به خود اختصاص داده بودند نیز قابل توجه بود.
بر این اساس، دیپلم افتخار این مسابقه هم به دانشجویانی از کشورهای ایتالیا، چین، ازبکستان، هند و افغانستان تعلق گرفته است.


نظر شما :