روابط‌عمومی دانشگاه علامه‌طباطبائی در جشنواره روابط عمومی ها دو رتبۀ دومی کسب کرد

۲۳ تیر ۱۳۹۹ | ۰۴:۳۰ کد : ۱۲۵۱۴ خبر روز
تعداد بازدید:۳۴۱۱
در جشنوارۀ روابط‌عمومی‌های برتر دانشگاه‌ها، مراکز پژوهشی و فناوری کشور؛روابط‌عمومی دانشگاه علامه‌طباطبائی از میان ۱۱۰ دانشگاه و موسسه آموزش عالی دو رتبۀ دومی کسب کرد.
 روابط‌عمومی دانشگاه علامه‌طباطبائی در جشنواره روابط عمومی ها دو رتبۀ دومی کسب کرد

مراسم اختتامیۀ جشنوارۀ روابط عمومی های برتر دانشگاه ها، مراکز پژوهشی و فناوری کشور با حضور دکتر منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شد و طی آن روابط عمومی دانشگاه علامه طباطبائی در دو حوزۀ اطلاع رسانی و ارتباط با رسانه در سطح دانشگاه های الف و همچنین در بخش مسئولیت اجتماعی دو رتبۀ دومی را کسب کرد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، در این دوره از جشنواره که با عنوان «دانشگاه سبز، روابط عمومی سبز» برگزار شد، ۱۱۰ دانشگاه و موسسه آثار خود را ارسال کرده بودند. همچنین این جشنواره در سه محور عمومی شامل «اطلاع رسانی و ارتباط با رسانه ها»، «تبلیغات و انتشارات در راستای اجرای مدیریت سبز» و «روابط عمومی الکترونیک» و دو محور ویژه شامل «مدیریت سبز و مصرف بهینه منابع» و «مسئولیت اجتماعی» برگزار شد.
بنا به گفتۀ علیرضا عبدالهی نژاد، دبیر علمی این رویداد، برای ایجاد رقابتی برابر و رعایت عدالت در ارزیابی و داوری آثار براساس دستورالعمل های موجود، دانشگاه های سراسر کشور به سه گروه (الف)، (ب) و (ج) تفکیک و در هر گروه در سه محور عمومی، رتبه های اول، دوم و سوم برگزیده شده اند. گروه چهارم هم با توجه به نوع و ماهیت فعالیت ها، به پژوهشگاه ها و پارک های علم وفناوری تخصیص یافته است که در این گروه هم اعضا با یکدیگر به رقابت پرداخته اند.
بر این اساس، روابط عمومی دانشگاه علامه طباطبائی در محور اطلاع رسانی و ارتباط با رسانه ها در گروه الف دانشگاهی رتبۀ دوم را کسب کرد. روابط عمومی این دانشگاه همچنین در محور مسئولیت اجتماعی موفق شد رتبۀ دوم را به خود اختصاص دهد.


نظر شما :