فراخوان معرفی دوره های علمی بین المللی مجازی

۰۸ تیر ۱۳۹۹ | ۰۴:۳۰ کد : ۱۲۴۰۳ آموزش و پژوهش اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۱۶۹۱
مدیریت همکاری های علمی بین المللی دانشگاه علامه طباطبائی از دانشجویان خواست به جستجو و شناسایی برنامه های علمی بین المللی مجازی معتبر در رشته خود بصورت آنلاین بپردازند.
فراخوان معرفی دوره های علمی بین المللی مجازی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه و بنا بر اعلام مدیریت همکاری های علمی بین المللی با توجه به شرایط پیش آمده به دلیل همه گیری ویروس کرونا که سفر به خارج از کشور برای شرکت دانشجویان در کارگاه ها، همایش ها و دوره های آموزشی و پژوهشی کوتاه مدت دشوار و گاه ناممکن ساخته است و با توجه به اهمیت حفظ تعاملات علمی دانشگاه با مراکز آموزشی و پژوهشی بین المللی، ضروری است دانشجویان گرامی خصوصا دانشجویان تحصیلات تکمیلی از فرصت پیش آمده برای شرکت در برنامه های علمی بین المللی بصورت آنلاین استفاده نمایند.
در این فراخوان آمده است: دفتر مدیریت همکاری های علمی بین المللی دانشگاه علامه طباطبائی از کلیه دانشجویان تقاضا دارد در رشته خود به جستجو و شناسایی برنامه های علمی بین المللی مجازی معتبر شامل کارگاه ها، همایش ها و دوره های آموزشی و پژوهشی کوتاه مدت بصورت آنلاین بپردازند و نتایج را از طریق پست الکترونیکی این دفتر به نشانی:atu.mobility@gmail.com به اشتراک بگذارند.
لازم به ذکر است، متقاضیان شرکت در این دوره ها مطابق آئین نامه های موجود از پشتیبانی دفتر مدیریت همکاری های علمی بین المللی دانشگاه برخوردار خواهند شد.
 


نظر شما :