انعقاد قرارداد همکاری میان کرسی ارتباطات علم و فناوری یونسکو در دانشگاه علامه طباطبائی و سازمان جهانی بهداشت

۱۷ خرداد ۱۳۹۹ | ۰۴:۳۰ کد : ۱۲۱۵۹ خبر روز
تعداد بازدید:۱۸۹۲
کرسی یونسکو در دانشگاه علامه طباطبائی ماموریت یافت در حوزه سنجش افکارعمومی و تولید محتوای رسانه ای در قالب ویدیوی کوتاه، موشن گراف، انیمیشن و اینفوگراف فعالیت کند.
انعقاد قرارداد همکاری میان کرسی ارتباطات علم و فناوری یونسکو در دانشگاه علامه طباطبائی و سازمان جهانی بهداشت

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، کرسی یونسکو در دانشگاه علامه طباطبائی با عنایت به اهدافی که در خصوص آگاه سازی افکارعمومی و آموزش به شهروندان برای مقابله با کروناا دنبال می کند، مکلف شد در حوزه سنجش افکارعمومی و تولید محتوای رسانه ای در قالب ویدیوی کوتاه، موشن گراف، انیمیشن و اینفوگراف فعالیت کند.

لازم به ذکر است، کرسی ارتباطات  دانشگاه علامه طباطبائی از ابتدای شیوع ویروس کرونا در اسفندماه سال 1398 با تشکیل تیمی داوطلب از متخصصان حوزه رسانه، پزشکان و دیگر علاقه مندان تولید محتوای علمی عمومی برای مقابله با همه گیری کرونا را آغاز کرد. سازمان جهانی بهداشت پس از ارزیابی فعالیت های صورت گرفته، تصمیم به پشتیبانی مالی و معنوی از این فعالیت داوطلبانه گرفت و در حال حاضر گروهی متشکل از پژوهشگران، مترجمان و تولیدکنندگان محتوای تصویری در این گروه فعالیت می کنند.

مرکز مشاوره سلامت مهاجر که از سوی انجمن نخبگان افغانستانی و با پشتیبانی دانشگاه علامه طباطبائی در خرداد ۱۳۹۸ راه اندازی شده نیز با کرسی یونسکو در اجرای این پروژه که مخاطب آن فارسی زبانان در کشور منطقه می باشد، همکاری دارد.

برای دسترسی به محتوای تولید شده کرسی ارتباطات علم و فناوری یونسکو می توانید به پیج اینستاگرام کرسی به آدرس https://instagram.com/health_comm_committee?igshid=5avqiq8oiazh  مراجعه نمایید.

 


نظر شما :