اطلاعیه شماره 2 معاونت پژوهشی دانشگاه
متن این اطلاعیه به این شرح است:
پیرو اطلاعیه نخست معاونت پژوهشی دانشگاه در خصوص نحوه انجام فعالیت ها تا اطلاع ثانوی، سایر موارد که مکمل اطلاعیه قبلی است به شرح زیر به آگاهی می رسد:
1. در اولویت بودن بررسی ابعاد مختلف بحران کرونا در قالب طرح های درون دانشکدهای جدید و تأسیس هسته پژوهشی جدید
2. اعزام استادان و دانشجویان:
- توصیه به حفظ فرصت استفاده از دورههای آموزشی و شرکت در همایشهای بینالمللی با ثبت نام در دوره و ارسال چکیده و اصل مقاله به دبیرخانه همایشهای بینالمللی
- محاسبه هزینه شرکت در دوره آموزشی مجازی یا همایش معتبر بینالمللی مجازی برابر تعرفه تعیین شده
3. خودداری از برگزاری حضوری هرگونه همایش، نشست، و کارگاه ملی و بین المللی و کرسی و نیز سایر رویدادهای پژوهشی ؛ ضمن توصیه به برگزاری به صورت مجازی و با هماهنگی مدیریت امور پژوهشی
4. برگزاری دورههای تدریس با حضور استادان بینالمللی صرفاً به صورت مجازی
5. تشویق دانشجویان به استفاده از استادان مشاور یا راهنما از دیگر کشورها برای افزایش تولیدات علمی بینالمللی
6. صدور گواهی برگزاری کارگاه مجازی: از سوی معاونت پژوهشی
7. صدور گواهی تدریس مجازی برای استادان خارجی: از سوی معاونت آموزشی
8. توصیه به انجام پژوهشهای مشترک بینالمللی: ارسال طرح نامه برای ثبت نام در برنامههای دانشگاههای طرف تفاهمنامه در سال ۲۰۲۱
9. اجرای تمامی سامانه های پژوهشی (شامل مدیریت اطلاعات پژوهش و فناوری، همایش ها، کمک به انتشار مقالات خارجی، کتاب، نشریات، مشابهت یاب iThenticate و ویراستار متون انگلیسی Grammarly ، همانندجو، به پژوه و خرید کتاب و مجله) به صورت دورکاری
10. توصیه به تنظیم و به روزرسانی رزومه به دو زبان فارسی و انگلیسی در سامانه مدیریت اطلاعات پژوهش و فناوری (سیماپ)
11. ارسال متن تنظیم شده برای چاپ به صورت کتاب از طریق بارگذاری در سامانه book.atu.ac.ir
12. پیگیری امور نشریات از طریق سامانه journals.atu.ac.ir
نظر شما :