اطلاعیه معاونت پژوهشی دانشگاه در خصوص نحوه انجام فعالیت های پژوهشی در ایام کاهش فعالیت های حضوری
به اطلاع اعضای محترم هیات علمی و دانشجویان گرامی میرساند:
معاونت پژوهشی دانشگاه در این دوران، همچون گذشته، نیز با قدرت در حال انجام فعالیتهای مرتبط میباشد و تأکید میشود که هیچ یک از فعالیتهای علمی و پژوهشی در معاونت پژوهشی دانشگاه تعطیل نیست. از این رو بر اساس مصوبات شورای پژوهشی دانشگاه، برگزاری تمامی رویدادهای پژوهشی از قبیل نشست، کارگاه، همایش، کرسی، ... به صورت مجازی امکانپذیر است. لازم به ذکر است، برگزاری هر رویداد علمی-پژوهشی کمافیالسابق نیازمند دریافت مجوز از شورای پژوهشی دانشگاه است. یادآور میشود از ابتدای سال جاری، تمامی جلسات شوراها و کارگروههای این معاونت به صورت مجازی برگزار میشود و تا عادی شدن شرایط به همین نحو ادامه دارد. ضمناً اقدام در خصوص فرآیند اجرائی هر یک از اموری که در معاونت پژوهشی دانشگاه انجام میشود به شرح زیر خواهد بود. ساعت و نحوه حضور کارکنان معاونت پژوهشی نیز در جدول آمده است.
1. کرسی ها: درخواست دانشکده/ نماینده کرسیها از طریق اتوماسیون اداری جهت بررسی در مدیریت امور پژوهشی وایجاد هماهنگی برای دسترسی به تالار جلسات مجازی معاونت پژوهشی
2. مجوز پیشدفاع، دفاع و تسویه حساب: ارسال نامه صرفا از سوی دانشکده¬ها به مدیریت امور پژوهشی دانشگاه از طریق اتوماسیون اداری (نه مراجعه حضوری یا نامه دانشجو)
3. تخلفات پژوهشی: ارسال نامه مرتبط و مستندات از طریق اتوماسیون اداری دانشگاه و یا ارائه نامه و مستندات (کاغذی) به معاون پژوهشی دانشگاه
4. کمک به انتشار مقالات خارجی: بارگذاری متن در سامانه paper.atu.ac.ir و یا ارسال مقاله به واحدهای خدمات پژوهشی دانشکدهها توسط عضو هیات علمی
5. صدور کد اخلاق: ارسال در خواست دانشجو به همراه مستندات لازم (نامه دانشکده، ...) به آدرس eir.atu.ac.ir و یا ایمیل eir@atu.ac.ir
6. طرح های پژوهشی درون¬دانشگاهی/درون دانشکدهای: ارسال نامه درخواست و فرم تکمیل شده به معاون پژوهشی دانشگاه توسط دانشکده/ پژوهشکده از طریق اتوماسیون اداری
7. طرح های پژوهشی برون دانشگاهی و ارتباط با صنعت و جامعه: ارسال درخواست و مستندات توسط دانشکده/ پژوهشکده/ مجری به مدیریت امور پژوهشی دانشگاه از طریق اتوماسیون اداری
8. همایش ها: ارسال درخواست دانشکده/پژوهشکده و مستندات لازم به معاون پژوهشی دانشگاه از طریق اتوماسیون اداری
9. تفاهم نامه ها: ارسال درخواست و مستندات لازم از سوی دانشکده/پژوهشکده به معاون پژوهشی دانشگاه از طریق اتوماسیون اداری
10. پژوهانه: ارسال نامه(های) و مستندات لازم از سوی دانشکده/پژوهشکده به مدیریت امور پژوهشی دانشگاه از طریق اتوماسیون اداری
11. دکتری پژوهش محور: ارسال مستندات لازم توسط دانشکده به معاون پژوهشی دانشگاه و تماس تلفنی دانشجو با کارشناس مربوطه در روز تعیین شده (جدول زیر)
12. قطب علمی: تمامی امور از طریق اتوماسیون اداری دانشگاه و مکاتبه با مدیریت امور پژوهشی دانشگاه انجام میپذیرد.
13. هسته پژوهشی: ارسال درخواست عضم هیات علمی به همراه فرم تکمیل شده از طریق نامه رسمی دانشکده/پژوهشکده به مدیریت امور پژوهشی دانشگاه
14. نشست کمک به حل مسایل کشور: ارسال درخواست دانشکده/پژوهشکده به مدیریت امور پژوهشی دانشگاه از طریق اتوماسیون اداری
15. کارگاه، نشست و سایر رویدادها: ارسال درخواست دانشکده/پژوهشکده و فرمهای تکمیل شده به معاون پژوهشی دانشگاه از طریق اتوماسیون اداری
جدول اعلام فعالیت حضوری کارکنان حوزه معاونت پژوهشی دانشگاه تا پایان ماه مبارک رمضان
نظر شما :