برگزاری دوره های آموزش مجازی از سوی مرکز آموزش فارسی زبانان دانشگاه

۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۰۴:۳۰ کد : ۱۱۸۵۸ اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۹۶۳
مرکز آموزش فارسی زبانان دانشگاه علامه طباطبائی، دوره های آموزش مجازی زبان فارسی را در سطوح مختلف به صورت مجازی برگزار می نماید.
برگزاری دوره های آموزش مجازی از سوی مرکز آموزش فارسی زبانان دانشگاه

 

مرکز آزفای دانشگاه علامه طباطبائی همگام با سایر بخش های آموزشی دانشگاه و با توجه به محدودیت های ایجاد شده برای برگزاری دوره های حضوری به دلیل شیوع ویروس کرونا در جهان، اقدام به فراخوان، برنامه ریزی و اجرای 21 دورۀ آموزش مجازی زبان فارسی در سطوح مختلف مهارت های زبانی (از نوآموز تا پیشرفته) به شرح زیر نموده است.

الف ) گروه اول:  شامل دانشجویان کشور لبنان در قالب دو کلاس که از دوم اردیبهشت ماه سال جاری در قالب آموزش مجازی ترکیبی (همزمان غیر همزمان و شبکه های اجتماعی) از طریق  lmsدانشگاه آغاز شده است و تا شهریور ماه 99 ادامه دارد. این دانشجویان 15 نفر می باشند.

ب) گروه دوم:  یک کلاس آزاد و رایگان آموزش زبان فارسی از طریق قصه خوانی ویژه دانشجویان دانشگاه های طرف قرارداد  دانشگاه علامه طباطبایی از سراسر جهان که از 13 اردیبهشت آغاز خواهد شد .

ج) گروه سوم : شامل 16 کلاس از دانشجویان رشتۀ زبان و ادبیات فارسی دانشگاه های کشورهای عرب زبان در سطوح مختلف زبانی از 13 اردیبهشت  آغاز خواهد شد. تا کنون 400 نفر دانشجو و تعدادی از اساتید زبان فارسی  ثبت نام نموده اند

د) گروه چهارم:  فراخوان سه دورۀ آموزش زبان فارسی از سطح مقدماتی تا پیشرفته که از سوم خرداد 99 لغایت یکم مرداد 99 دوره های مذکور برگزار خواهند شد.

 


نظر شما :