کنترل پایش سلامت کارکنان همه روزه از سوی مرکز و بهداشت و درمان انجام می شود

۰۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۰۴:۳۰ کد : ۱۱۸۴۵ خبر روز اداری سازمانی
تعداد بازدید:۴۵۹۳
مرکز بهداشت و درمان دانشگاه با شروع سال جدید و آغاز به کار واحد های اداری همه روزه اقدام به پایش سلامت و غربالگری و بیماریابی کارمندان و مراجعین به دانشگاه نموده است.
کنترل پایش سلامت کارکنان همه روزه از سوی مرکز و بهداشت و درمان انجام می شود

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، این طرح با رعایت فاصله گذاری اجتماعی همه روزه علاوه بر پردیس مرکزی در کلیه دانشکده های خارج از پردیس انجام می شود. بر اساس این طرح کلیه کارکنان و مراجعه کنندگان در بدو ورود به دانشگاه مورد پایش کارشناسان مرکز بهداشت قرار می گیرند. ضدعفونی دست ها، ثبت ورود کارمندان و مراجعین توسط نماینده حراست دانشگاه، تب سنجی مراجعین (پالس اکسیمتری افراد مشکوک)، تحویل ماسک و دستکش به صورت بهداشتی، مشاوره پزشکی و بیماریابی از موارد مورد پایش روزانه مرکز بهداشت و درمان دانشگاه است.

در این غربالگری افراد مشکوک و بیمار با دریافت استعلاجی از سوی پزشک به مراکز درمانی و بیمارستانی ذیربط ارجاع داده می شوند.

مرکز بهداشت و درمان دانشگاه همچنین در راستای شدن طرح طرح فاصله گذاری اجتماعی و ضرروت پرهیز از ترددها و مراجعات غیر ضروری با هدف ارائه تسهیلات به دانشگاهیان علامه طباطبائی طرح پزشک آنلاین را نیز اجرایی کرده است.از مزایای این طرح، عدم مراجعه همکاران دانشگاهی به مطب ها، درمانگاه ها و بیمارستان در موارد غیرضروری؛ پیگیری موارد مشکوک به بیماری کرونا جهت جلوگیری از آلودگی محیط کار؛ استفاده از مشاوره پزشکی در ساعات غیر اداری و همچنین در اختیار داشتن آمار همکاران مبتلا به ویروس کووید 19 بوده است.

 


نظر شما :