آغاز ثبت‌نام شانزدهمین دورۀ دانش‌افزایی و توان‌مندسازی اعضای هیأت علمی

۰۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۰۴:۳۰ کد : ۱۱۸۲۵ خبر روز اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۲۹۸۸
شانزدهمین دورۀ دانش‌افزایی و توان‌مندسازی اعضای محترم هیأت علمی به صورت برخط و در سامانۀ آموزش مجازی دانشگاه با عنوان آموزش مجازی؛ اصول، ابزار و روش‌ها برگزار می شود.
آغاز ثبت‌نام شانزدهمین دورۀ دانش‌افزایی و توان‌مندسازی اعضای هیأت علمی

معاونت آموزشی دانشگاه در نظر دارد شانزدهمین دورۀ دانش‌افزایی و توان‌مندسازی اعضای محترم هیأت علمی را از 13 لغایت 18 اردیبهشت‌ماه سال جاری به صورت برخط و در سامانۀ آموزش مجازی دانشگاه با عنوان آموزش مجازی؛ اصول، ابزار و روش‌ها (6 کارگاه 2 ساعته) و با ظرفیت هر کارگاه 25 نفر، برگزار نماید.

علاقه‌مندان به حضور در این دوره می‌توانند درخواست خود را با ذکر نام، نام خانوادگی، دانشکده، گروه آموزشی محل خدمت و شماره تماس به رایانامۀ مدیریت برنامه‌ریزی آموزشی، نظارت و سنجش دانشگاه به نشانی brn@atu.ac.ir ارسال نمایند.

خاطرنشان می‌سازد به منظور فراهم آوردن زمینۀ بهره‌مندی تعداد بیشتری از اعضای محترم، هر عضو هیأت علمی می‌تواند تنها در دو کارگاه ثبت‌نام نماید. ضمن آن‌که این کارگاه‌ها در آیندۀ نزدیک مجدداً برگزار خواهد شد.

مهلت ثبت‌نام دوره از روز دوشنبه مورخ 8 اردیبهشت تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه مورخ 10 اردیبهشت ماه جاری بوده و در صورت ثبت‌نام بیش از ظرفیت، تعیین اولویت بر اساس زمان ثبت‌نام خواهد بود.

شماره تماس جهت کسب اطلاعات بیشتر:  48392250 – 48392245 و یا داخلی 2250 - 2245

 


نظر شما :