کارگاه آموزشی «ورود غرب‌گرایی به ایران و چرایی تمایل برخی به غرب‌» برگزار می شود

۰۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۰۴:۳۰ کد : ۱۱۷۲۳ اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۱۷۳۳
به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علامه طباطبائی، کارگاه آموزشی «جریان‌شناسی فکری سیاسی» از طریق ویدئو کنفرانس و به‌صورت «آنلاین» 3 اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.
کارگاه آموزشی «ورود غرب‌گرایی به ایران و چرایی تمایل برخی به غرب‌» برگزار می شود

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، این کارگاه آموزشی با موضوع «ورود غرب‌گرایی به ایران و چرایی تمایل برخی به غرب‌» در راستای اجرایی شدن توصیه ها و بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر ضرورت بهره برداری مناسب از تجربیات نخبگان کشور برگزار می شود. معظم له در تاریخ 97/3/2 در جمع مسئولان نظام بیان داشتند: «اگر از تجربه‌ها درس نگرفتیم، قطعاً ضرر خواهیم کرد. باید تجربه‌ها را در مقابل چشم خودمان بگذاریم، ملاحظه کنیم و از این تجربه‌ها درس بگیریم.»

دفتر نهاد نمایندگی دانشگاه علامه طباطبائی در این راستا، این کارگاه آموزشی را با حضور حجت‌الاسلام دکتر محمد جعفری عضو هیئت علمی مؤسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی (ره) و حجت‌الاسلام صادق اکبری‌اقدم، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علامه طباطبائی چهارشنبه، سوم اردیبهشت‌ماه  از ساعت 11 تا 13 برگزار می نماید.

این جلسه برای مسؤلان و معاونان دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه‌ها برگزار می‌شود و استادان دانشگاه علامه طباطبائی نیز می‌توانند بعد از هماهنگی با دفتر نهاد رهبری در دانشگاه، در این دوره شرکت کنند.

علاقمندان به منظور ثبت نام می توانند با شماره های 09127332264 آقای بهرامی‌نجات و  09124790065 آقای صفا‌حسینی تماس حاصل فرمایند.


نظر شما :