اطلاعیه شماره یک معاونت دانشجویی درخصوص شرایط بازپرداخت وام ها و اجاره بهای خوابگاه های دانشجویی

۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | ۰۴:۳۰ کد : ۱۱۵۷۵
تعداد بازدید:۲۰۸
معاونت دانشجویی دانشگاه با صدور اطلاعیه ای شرایط باز پرداخت تسهیلات اعطا شده به دانشجویان در قالب وام، اجاره بهای خوابگاه های دانشجویی و نیز ارئه دیگر خدمات به دانشجویان و فارغ التحصیلان این دانشگاه را در دوره کنترل شیوع ویروس کرونا اعلام کرد.
اطلاعیه شماره یک معاونت دانشجویی درخصوص شرایط بازپرداخت وام ها و اجاره بهای خوابگاه های دانشجویی

متن این اطلاعیه به این شرح است:

رسید مژده که ایام غم نخواهد ماند                چنان نماند و چنین نیز هم نخواهد ماند

ضمن تبریک فرارسیدن سال نو و ایام ولادت حضرت قائم (عج) و همچنین آرزوی سلامتی برای دانشجویان گرامی و با توجه به ادامه شیوع ویروس کرونا و اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی توجه دانشجویان را به مصوبات و تسهیلات تعیین شده برای بهره مندی آنان را به اطلاع می رساند:

الف) با توجه به تعطیلی اضطراری خوابگاه ها به دلیل شیوع ویروس کرونا و همچنین پیرو بخشنامه رئیس محترم صندوق رفاه دانشجویان، دریافت اجاره بهاء از دانشجویان ساکن در خوابگاه به نسبت مدت حضور و سکونت در خوابگاه محاسبه و اخذ خواهد شد و دانشجویان بابت ایام تعطیل دانشگاه و خوابگاه (به دلیل شیوع ویروس کرونا) ملزم به پرداخت اجاره بهاء نخواهند بود.

ب) با توجه به بخشنامه های ابلاغ شده از وزارت عتف و همچنین بخشنامه رئیس محترم دانشگاه، در راستای حفظ سلامتی دانشجویان بزرگوار کلیه رستوران های دانشگاه تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهند بود.

ج) پیرو بخشنامه رئیس محترم صندوق رفاه دانشجویان و در راستای حمایت از دانش آموختگان عزیز، سررسید تسهیلات دانشجویی از ابتدای اسفند ماه 1398 تا پایان اردیبهشت ماه 1399 به مدت 3 ماه تمدید گردید.

د) مهلت ثبت نام وام های دانشجویی برای مرتبه دوم و تا تاریخ 15 اردیبهشت ماه 1399 تمدید گردید.

ه) مرکز مشاوره دانشگاه اقدام به راه اندازی سامانه مشاوره تلفنی نموده وآماده ارائه خدمات مشاوره ای  به دانشجویان عزیز می باشد.

و) در مورد شهریه و سایر موارد هیات امنا و هیات رئیسه دانشگاه تنصمیم گیری خواهد نمود.

ز) در ایام اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، ارائه خدمت در اداره های ذیل این حوزه از جمله اداره خوابگاه ها، تغذیه و رفاه دانشجویان به صورت شیفت بندی است و پیرو بخشنامه رئیس محترم دانشگاه این ادارات به منظور انجام امور تسویه حساب فارغ التحصیلان، حضور خواهند داشت؛ از دانشجویان گرامی تقاضا می گردد به منظور حفظ سلامتی خود و کمک به قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا تا حد امکان این امور را به بعد از کنترل شیوع ویروس موکول نمایند و یا از طریق غیرحضوری فرایند را پیگیری نمایند. همچنین خواهشمند است در راستای تسریع انجام فرایند تسویه حساب، قبل از مراجعه حضوری با شماره های ذیل تماس حاصل فرمایند:

اطلاعات ساختمان معاونت دانشجویی: 02148393410

مدیریت دانشجویی: آقای علی پور 02148393404

مرکز مشاوره و مشاوره تلفنی :02148393627

اداره تغذیه:  02148393407-8

اداره خوابگاه ها: 02148393416 الی 20

اداره رفاه دانشجویان: 02148393411­­ الی 15

                                            معاونت دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی


 


نظر شما :