اهدای اعتبار رایگان برای خرید کتاب الکترونیکی اعضای دانشگاه از طریق سامانه کتابخوان «پاتوق»

۱۰ فروردین ۱۳۹۹ | ۰۴:۳۰ کد : ۱۱۵۴۹
تعداد بازدید:۷۳۹۳
کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه به مناسبت فرا رسیدن سال نو و افزایش اوقات فراغت دانشجویان و اعضای علمی و اداری دانشگاه، اعتباری برای خرید کتاب الکترونیکی اهدا کرد.
اهدای اعتبار رایگان برای خرید کتاب الکترونیکی اعضای دانشگاه از طریق سامانه کتابخوان «پاتوق»

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر سید مهدی طاهری، رئیس کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه با اعلام این خبر گفت: این طرح به مناسبت فرا رسیدن سال نو و افزایش اوقات فراغت دانشجویان و اعضای علمی و اداری دانشگاه در نطر گرفته شده است. او افزود: بر اساس این طرح، اعتبار رایگان 500 هزار ریالی برای اعضای هیئت علمی و 300 هزار ریالی برای دانشجویان و کارکنان دانشگاه به منظور خرید کتاب الکترونیکی از طریق سامانه کتابخوان «پاتوق» پیش بینی شده است.

 

او در خصوص نحوه استفاده از این امکان اضافه کرد: برای تمامی اعضای محترم دانشگاه اعم از دانشجویان، اعضای هیئت علمی و کارکنان در سامانه همراه پاتوق پروفایل کاربری ایجاد شده است و اعضای محترم می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت پاتوق به نشانی https://patogh.mobi/ و با نام کاربری شماره همراه و گذرواژه کد ملی (بدون صفرهای ابتدائی) اقدام به خرید کتاب الکترونیکی نمایند.

 

دکتر طاهری خاطرنشان کرد: کاربران توجه داشته باشند در نخستین ورود به پروفایل کاربری، به جهت حفظ نکات امنیتی، اقدام به تغییر گذرواژۀ پروفایل کاربری خود نمایند.


نظر شما :