برگزاری کارگاه «ظرفیت سازی بیمه» توسط عضو هیات علمی دانشگاه علامه در دانشگاه اوراسیا قزاقستان

۱۴ اسفند ۱۳۹۸ | ۰۳:۳۰ کد : ۱۱۴۸۴
تعداد بازدید:۱۴۲۵
به دنبال راه اندازی مرکز مطالعات اقتصادی ایران و قزاقستان با نام «ابوریحان بیرونی» توسط دانشگاه علامه طباطبائی و دانشگاه اوراسیا قزاقستان در شهر آستانه، نخستین کارگاه آموزشی مشترک در این مرکز توسط دکتر مرتضی اعلاباف صباغی، عضو هیات علمی موسسه اموزش عالی بیمه اکو دانشگاه علامه طباطبائی و به درخواست دانشکده اقتصاد دانشگاه اوراسیا برگزار شد.
برگزاری کارگاه «ظرفیت سازی بیمه» توسط عضو هیات علمی دانشگاه علامه در دانشگاه اوراسیا قزاقستان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، این کارگاه آموزشی که در چند سطح و در جهت گسترش ظرفیت­ های بیمه­ ای و برای شرکت کنندگان در رده ­های آگاهی، آشنایی و مدیریتی مختلف با بیمه طراحی گردید، با استقبال چشمگیر دانشجویان مواجه شد و در چند نوبت و برای دانشجویان و استادان دانشگاه اورآسیا برگزار گردید و گواهی مشترک دانشگاه علامه طباطبائی و دانشگاه اورآسیا اعطاء گردید.

همزمان با روزهای برگزاری کارگاه، در روز 8 اسفند ماه جاری، دکتر اعلا باف استاد دانشگاه علامه طباطبائی به دعوت رئیس دانشکده اقتصاد دکتر سریک ماکیش در کنفرانسی با عنوان «مشارکت بخش خصوصی و دولتی» که در دانشگاه اورآسیا و مرکز کارآفرینی برگزار ­شد، شرکت نمود و با رئیس هیات مدیره مرکز مشارکت بخش خصوصی و دولتی قزاقستان آقای متائف تلقت دیدار و گفتگو انجام داد.

گسترش فعالیت­ های دوجانبه دانشگاه علامه طباطبائی و دانشگاه اورآسیا از جمله مذاکرات مطرح در این دیدارها  بود که طرفین در خصوص تبادل استاد و دانشجو در موضوعات مالی، اقتصادی و روابط بین الملل تاکید داشتند.

دکتر آقبوتا ژولداسبکوفا، معاون بین الملل دانشگاه اورآسیا، ضمن تشکر از همکاری دانشگاه علامه طباطبائی و به خصوص حضور استاد دانشگاه علامه طباطبائی در فعالیت ­های چند­جانبه آن دانشگاه که همزمان با برگزاری کارگاه ظرفیت­ سازی بیمه اجرا می­شد، گفت: این فعالیت­ ها شامل نمایش­های دانشجویان ازبکستان، قزاقستان و آذربایجان است.

لازم به ذکر است دانشجویان دانشگاه اوراسیا با اشتیاق و علاقه­ ای دیدنی اشعار فارسی را سروده و توجه ویژه­ای نیز به شاعر نامدار، امیر علیشیر نوایی نشان ­دادند. این دانشجویان همچنین به معرفی جنبه­ های گوناگون فرهنگ مشترک آسیای مرکزی و ایران پرداختند. نوازندگان ازبکستانی نیز با سه­تار موسیقی مشابه با نواهای استان گلستان و خراسان شمالی را ­نواختند.

 

 

 


نظر شما :