قدردانی مسئولین افغانستانی از همکاری دانشگاه علامه طباطبائی با دانشگاه های افغانستان

۱۳ اسفند ۱۳۹۸ | ۰۳:۳۰ کد : ۱۱۴۷۵
تعداد بازدید:۹۲۰
سفیر و نماینده فوق العاده جمهوری اسلامی افغانستان در دیدار با رئیس دانشگاه، بر اهمیت گسترش همکاری های علمی دوجانبه به ویژه در حوزه مطالعات علوم انسانی و اجتماعی تاکید نمود.
قدردانی مسئولین افغانستانی از همکاری دانشگاه علامه طباطبائی با دانشگاه های افغانستان

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، عبدالغفور لیوال، سفیر و نماینده فوق العاده جمهوری اسلامی افغانستان در دیدار با دکتر سلیمی، رئیس دانشگاه علامه طباطبائی ضمن سپاسگزاری از همکاری های علمی میان استادان این دانشگاه با استادان دانشگاه های دولتی و خصوصی در افغانستان، بر اهمیت گسترش همکاری های علمی دوجانبه به ویژه در حوزه مطالعات علوم انسانی و اجتماعی تاکید نمود.

وی در این دیدار پیام قدردانی حامد کرزای، رئیس جمهور پیشین افغانستان از کوشش های اعضای هیات علمی دانشگاه علامه طباطبائی برای افزایش پیوندهای علمی و فرهنگی میان دو کشور را ابلاغ نمود و هدیه ارزشمند ایشان که رومیزی دست دوز بانوان افغانستانی بود را به دانشگاه تقدیم نمود.

 در این دیدار، دکتر سلیمی با تاکید بر اولویت همکاری های علمی میان اندیشمندان و پژوهشگران دو کشور دوست و همسایه و علاقمندی  این استادان دانشگاه به گسترش فعالیت های علمی بین المللی به ویژه در حوزه تمدنی مشترک، از حسن توجه مقامات افغانستانی سپاسگزاری نمود.

سفیر کبیر افغانستان همچنین به رسم یادگاری قالیچه دستباف افغانستانی را به دانشگاه علامه طباطبائی هدیه کرد.

 


نظر شما :