بررسی «وضعیت روابط بین‌الملل در ایران » در دانشگاه علامه طباطبائی به مناسبت یکصدمین سال تاسیس رشته روابط بین املل در ایران

۳۰ بهمن ۱۳۹۸ | ۰۳:۳۰ کد : ۱۱۳۸۴
تعداد بازدید:۲۴۶
اولین همایش ملی «وضعیت روابط بین‌الملل در ایران: الزامات و بایسته‌ها» ۵ اسفندماه سال جاری در دانشگاه علامه طباطبائی برگزار می‌گردد.
بررسی «وضعیت روابط بین‌الملل در ایران » در دانشگاه علامه طباطبائی به مناسبت یکصدمین سال تاسیس رشته روابط بین املل در ایران

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، این همایش به مناسبت یک صدمین سالگرد تأسیس کرسی روابط بین‌الملل توسط گروه آموزشی روابط بین‌الملل دانشگاه علامه طباطبائی و با هدف بررسی وضعیت آموزش و پژوهش روابط بین‌المللی در ایران و نیز روابط بین‌الملل جهانی و نگرش‌های غیر غربی به روابط بین‌الملل برگزار خواهد شد. 

این همایش با حضور 25 نفر از اساتید برجسته روابط بین‌الملل و علوم سیاسی ایران و جمع زیادی از دانشوران و پژوهشگران این حوزه برگزار خواهد شد. بررسی آخرین دستاورها، بایدها و نبایدهای آموزش و پژوهش روابط بین‌الملل در ایران، تحولات نظری و روشی در روابط بین‌الملل، وضعیت آموزش در روابط بین الملل و نیز وضعیت پژوهش در روابط بین‌الملل از جمله محورهای این همایش یک‌روزه خواهد بود.

لازم به ذکر است این همایش دوشنبه 5 اسفندماه از ساعت 30/8 لغایت 17 در محل سالن شهید بهشتی دانشکده حقوق و علوم سیاسی برگزار خواهد شد.


نظر شما :