دانشگاه علامه‌طباطبائی جزو دانشگاه‌های برگزیده در دوره‌های مهارت‌افزایی شناخته شد

۲۲ دی ۱۳۹۸ | ۰۳:۳۰ کد : ۱۱۰۰۲ خبر روز
تعداد بازدید:۱۹۳۲
معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: سال جاری حدود ۴هزار و ۴۵۱دوره عمومی و تخصصی مهارت‌افزایی در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور برگزار شده است.
دانشگاه علامه‌طباطبائی جزو دانشگاه‌های برگزیده در دوره‌های مهارت‌افزایی شناخته شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر مسعود برومند، معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری درباره توسعه دوره‌های مهارت‌افزایی در دانشگاه‌های سراسر کشور بیان کرد: امسال در ۶۰دانشگاه و مرکز آموزش عالی کشور حدود ۴هزار و ۵۵۱دوره برگزار شده است که از این تعداد ۲هزار و ۹۸۱دوره به صورت تخصصی و یک هزار و ۵۷۰دوره به صورت عمومی بوده است.

دکتر برومند با بیان اینکه در حدود ۴هزار و ۴۵۱دوره تخصصی و عمومی در مجموع ۱۳۲هزار و ۴۶۴نفر شرکت کردند، اظهار داشت: میانگین دوره‌های برگزار شده در هر دانشگاه برای سال ۹۸حدود ۷۷دوره و میانگین تعداد شرکت‌کنندگان در هر دانشگاه حدود ۲هزار و ۲۴۵نفر بوده است.

معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم با اشاره به ۲۰دانشگاهی که بیشترین دوره‌های تخصصی را برگزار کردند، ادامه داد: این دانشگاه‌ها به ترتیب شامل صنعتی شریف، الزهرا (س)، علامه طباطبائی، تهران، شهیدباهنر کرمان، صنعتی امیرکبیر، تبریز، فنی و حرفه ای، صنعتی کرمانشاه، کاشان و…هستند.


نظر شما :