اعلام آمادگی دانشگاهیان دانشگاه علامه طباطبائی در تداوم راه سردار شهید قاسم سلیمانی

۱۵ دی ۱۳۹۸ | ۰۳:۳۰ کد : ۱۰۹۶۹
تعداد بازدید:۲۳۵
دانشگاهیان دانشگاه علامه طباطبائی با صدور بیانیه ای ضمن محکومیت این اقدام جنایتکارانه اعلام کردند: راه این شهید والا مقام که همان مقاومت است را ادامه خواهند داد.
اعلام آمادگی دانشگاهیان دانشگاه علامه طباطبائی در تداوم راه سردار شهید قاسم سلیمانی

متن این بیانیه به این شرح است:

إِنَّ اللَّهَ اشْتَرَى مِنَ الْمُؤْمِنِینَ أَنْفُسَهُمْ وَأَمْوَالَهُمْ بأَنَّ لَهُمُ الْجَنَّهَ یُقَاتِلُونَ فِی سَبیلِ اللَّهِ فَیَقْتُلُونَ وَیُقْتَلُونَ وَعْدًا عَلَیْهِ حَقًّا فِی التَّوْرَاهِ وَالْإِنْجِیلِ وَالْقُرْآنِ وَمَنْ أَوْفَى بعَهْدهِ مِنَ اللَّهِ فَاسْتَبْشِرُوا ببَیْعِکُمُ الَّذی بَایَعْتُمْ بهِ وَذَلِکَ هُوَ الْفَوْزُ الْعَظِیمُ  

(سوره توبه آیه 111)

شهادت تنها واژه ای است که فقط بر قامت عده ای از مخلص ترین و شایسته ترین انسان های موحد استوار خواهد بود. واژه مرگ برای افرادی چون شهید سردار قاسم سلیمانی بس کوچک و بی ارزش است. سردار رشید اسلام را به راستی باید احیاء کننده غرور ملی در عرصه دفاع مقدس، فرماندهی مبارز و مجاهد با تروریسم و مدافع راستین مرزهای ایران اسلامی نامید. سردار شجاع منطقه، درهم پیچاننده تئوری از نیل تا فرات صهیونیزم بین المللی و نیز گستراننده فرهنگ متعالی جهاد و شهادت بود.

بدون شک امروز به خوبی شاهد هستیم که پس از شهادت این سردار رشید اسلام چندین قاسم سلیمانی پرچم او را به دست گرفته و شور و شورشی در عرصه جهاد با استکبار جهانی و ارتجاع منطقه در حال شکل گیری است. راه شهادت برای مردان خدا همواره مفتوح و راز زندگی شرافتمندانه با اقتدار ملی و قدرشناسی از این الگوهای راستین تقوا و نماد های عزت ملی، تا پیروز نهایی حق بر باطل برقرار است.

ترور ناجوانمردانه سردار قاسم سلیمانی توسط دولت متجاوز امریکا، جامعه بین المللی به ویژه سازمان ملل متحد و شورای امنیت را بیش از پیش با چالش جدی در حل مسائل بین المللی روبرو نموده است و بر بی اعتباری چنین مجامعی برای حل رفع مشکلات اساسی جهان افزوده و ادعای پوچ و توخالی دفاع از حقوق بشر و مبارزه با تروریسم را آشکارتر خواهد نمود.

جامعه دانشگاهیان دانشگاه علامه طباطبائی شهادت سردار سرافراز  اسلام شهید قاسم سلیمانی یار دوران سختی ها و دلاوری های دوران دفاع مقدس و سردار مقابله با تروریسم منطقه ای و دولتی را به خانواده این شهید والا مقام تبریک و به ملت سربلند ایران اسلامی و رهبر معظم انقلاب تسلیت عرض می دارد. راهش پررهرو و پرچم مقاومت همواره برافراشته باد.


نظر شما :