بیانیه بسیج اساتید دانشگاه علامه طباطبائی به مناسبت عروج سردار رشید اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی

۱۴ دی ۱۳۹۸ | ۰۳:۳۰ کد : ۱۰۹۳۴ خبر روز
تعداد بازدید:۱۹۱۲
بسیج اساتید دانشگاه علامه طباطبائی به مناسبت شهادت سردار رشید اسلام، شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش بیانیه ای صادر کرد.
بیانیه بسیج اساتید دانشگاه علامه طباطبائی به مناسبت عروج سردار رشید اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی

متن این بیانیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّ اللهَ اشْتَرَی مِنَ الْمُؤْمِنِینَ أَنفُسَهُمْ وَ أَمْوَالَهُم بأَنَّ لَهُمُ الْجَنَّهَ یُقَاتِلُونَ فِی سَبیلِ اللهِ فَیَقْتُلُونَ وَ یُقْتَلُونَ

سردار بزرگ و پرافتخار اسلام آسمانی شد. دیشب ارواح طیبه شهیدان، روح مطهر قاسم سلیمانی را در آغوش گرفتند. سالها مجاهدت مخلصانه و شجاعانه در میدانهای مبارزه با شیاطین و اشرار عالم، و سالها آرزوی شهادت در راه خدا، سرانجام سلیمانی عزیز را به این مقام والا رسانید و خون پاک او به دست شقی‌ترین آحاد بشر بر زمین ریخت. ( مقام معظم رهبری)

کانون بسیج اساتید دانشگاه علامه طباطبائی ضمن عرض تسلیت به ساحت نورانی امام عصر ( ارواحنا فداه) و محضر ولی امر مسلمین حضرت آیه الله خامنه ای (مدظله) و عموم مردم شریف ایران و دانشگاهیان عزیز نکاتی چند را اعلام می دارد:

1-امروز کسی به فیض شهادت نائل آمد که الگوی مبارزان و سرمشق  ملت ها ومجاهدان راه دین، آزادی  بود. وی عمق استراتژیک جمهوری اسلامی و اقتدار ایران اسلامی را به سواحل مدیترانه و تنگه باب المندب رسانید و جریان پلید حکومت پوشالی داعش را در عراق و سوریه با تدبیر نابود کرد. هرچند شهادت آن سردار سربلند آتش سوزان بر جانمان زده، اما دشمن بداند جای حاج قاسم سلیمانی‌ها خالی نخواهد ماند و سربازان و سرداران سرافراز جبهه مقاومت جای آن شهیدان بزرگوار را پر نموده، راه آن شهید عزیز را استمرار خواهند بخشید.

2-شهادت این سردار گرانمایه، گر چه ممکن است به طور موقت باعث خوشحالی شیطان بزرگ و اذناب او شود ولی بنا بر وعده حق تعالی که فرمود: "فَیَنْتَقِمُ اللَّهُ مِنْهُ ؛ وَاللَّهُ عَزیزٌ ذُو انْتِقَامٍ" (مائده/۹۵)، در آینده خون پاک این شهید عزیز و همرزمانش پایه‌های جبهه مقاومت و آزادی خواهان را آبیاری خواهد کرد. زین پس به فضل الهی ساخت تابوت برای سربازان و فرماندهان آمریکایی و سپس رفتن از منطقه، کوچکترین عزایشان خواهد بود. سردار شهید با همراهی  جبهه مقاومت در اقصی نقاط عالم  از لبنان گرفته تا عراق و سوریه و یمن و فلسطین و غزه و عراق ضربات مهلکی بر پیکره ابرمستکبران  وارد کرد که در تاریخ پر از  نکبتشان تا ابد ماندگار خواهد شد . از این پس  نیز آنها شب آرامی را به صبح نخواهند رساند زیرا که شهید سلیمانی یک مکتب انقلابی و یک خط فکر بود وپرچمی که او برافراشته تا نابودی کامل استکبار جهانی در هر قالب و اسمی که باشد  بر زمین نخواهد افتاد.

3-امت غیور و با تجربه ایران اسلامی خصوصا دانشگاهیان، با هدایت های مقام معظم رهبری (مدظله) خود را برای خیز بزرگ علمی، اقتصادی، نظامی و سیاسی در جهان آماده می‌کنند و قطعا جبهه مقاومت اسلامی نخواهد گذاشت آب خوش از گلوی ناپاکان فرو رود و دستان پلیدشان را که آغشته به خون بی‌گناهان و مظلومان عالم است، از منطقه قطع خواهند نمود. جبهه مقاومت سختی‌های زیادی را تا به اینجا متحمل شده است و اکنون با تمسک به خون پاک شهیدانی چون حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس خود را آماده جهش در تمام حیطه ها در  منطقه و فرامنطقه ای خواهد نمود که آزادی قدس شریف در راس همه این آرمان ها جلوه نمایی می کند.

4-آمریکا مسئول خون هایی است که در منطقه ریخته می شود و سیاست ها و رفتارهای آمریکا بدون توجه به منافع ملت ها و آزادی و ثبات آن ها، باعث ایجاد تنش گردیده است. استکبار جهانی با این جنایت ددمنشانه حمایت و پشتیبانی خود را از تروریست‌هایی که به جان جهان اسلام انداخته، علنی‌تر نمود.  ما دانشگاهیان جنایت‌ها و عربده‌کشی های مداوم آمریکا را در حمایت از رژیم صهیونیستی که منجر به ایجاد تنش در منطقه شده است شدیدا محکوم می‌کنیم و اعلام می داریم که دیوصفتان آمریکا و پیروان حلقه به گوششان باید بدانند که از امروز خطوط معادلات جهانی و منطقه ای جابه جا خواهد شد و تحولات جهان، فراتر از معادلات سیاسی و انتخاباتی آنان رقم خواهد خورد.

5-ما اساتید بسیجی دانشگاه علامه طباطبائی ضمن اعلام پیمان مجدد با ولایت عظیم الشان فقیه از کلیه مسئولین نظامی و امنیتی خواستاریم که انتقامی سخت و در خور عظمت و شأن جبهه مقاومت از مسببان این حمله ددمنشانه گرفته ووعده الهی  " إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِینَ مُنْتَقِمُونَ" را تحقق بخشند.

در پایان بار دیگر شهادت آن اسوه مقاومت اسلامی و همراهان ایشان را به رهبر عظیم الشان و ملت مقاوم ایران و عراق و خانواده و عزیزان آن شهید والامقام تبریک و تسلیت عرض نموده و از پیشگاه خداوند رحمان برای آن مجاهدان کم نظیر علو درجات واسعه و برای کلیه بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت داریم.

...با رفتن او به حول و قوه‌ی الهی کار او و راه او متوقف و بسته نخواهد شد ولی انتقام سختی در انتظار جنایتکاران است( مقام معظم رهبری)

 

بسیج اساتید دانشگاه علامه طباطبائی

13 دی ماه 1398


نظر شما :