«سه جایزه ملی در یک هفته» برای دکتر حسین پاینده استاد نظریه و نقد ادبی دانشگاه علامه‌طباطبائی

۲۷ آذر ۱۳۹۸ | ۰۳:۳۰ کد : ۱۰۷۵۳ خبر روز
تعداد بازدید:۲۲۶۳
دکتر حسین پاینده، استاد نظریه و نقد ادبی دانشگاه علامه طباطبائی موفق شد طی یک هفته، سه جایزه مطرح ملی را کسب کند.
«سه جایزه ملی در یک هفته» برای  دکتر حسین پاینده استاد نظریه و نقد ادبی دانشگاه علامه‌طباطبائی
به گزارش  روابط عمومی دانشگاه، در مراسم اختتامیۀ دوازدهمین دورۀ جایزۀ جلال آل‌احمد که شنبه ۲۳ آذر ماه در تالار قلم کتابخانۀ ملی ایران برگزار شد، دکتر حسین پاینده، استاد نظریه و نقد ادبی دانشگاه علامه طباطبائی، به خاطر تألیف کتاب دوجلدی «نظریه و نقد ادبی: درسنامه‌ای میان رشته‌ای» موفق به دریافت جایزه جلال آل‌احمد در بخش نقد ادبی شد.
همچنین صبح روز دوشنبه ۲۴ آذر ماه، طی مراسمی که در تالار علامه امینی کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه تهران برگزار شد، جایزه «کتاب سال دانشگاهی» به همین کتاب از دکتر پاینده اعطا شد.
گفتنی است، بعدازظهر همین روز، جایزه «کتاب برتر سال» نیز طی مراسمی در سازمان مطالعه و تدوین کتاب‌های درسی (سمت) به کتاب «نظریه و نقد ادبی» تعلق گرفت.
لازم به ذکر است، همین کتاب در مرداد ماه امسال جایزۀ «پژوهشگر برگزیدۀ سال» را هم برای دکتر پاینده به ارمغان آورده بود که طی مراسمی با حضور تعداد زیادی از هنرمندان سینما و تئاتر در هجدهمین جشن سالیانه انجمن منتقدان، نویسندگان، پژوهشگران خانه تئاتر در تاریخ ۲۴ مرداد ۹۸ به ایشان اعطا شد.
روابط عمومی دانشگاه این موفقیت‌های پی‌درپی را به استاد نقد ادبی دانشگاه علامه طباطبائی که باعث اعتلای نام این دانشگاه شده است تبریک می‌گوید.

نظر شما :