دکتر کارگر: سند راهبردی دانشگاه محور فعالیت ها و اقدامات حوزه منابع انسانی و توسعه دانشگاه است

۲۷ آذر ۱۳۹۸ | ۰۳:۳۰ کد : ۱۰۷۵۱ خبر روز
تعداد بازدید:۳۵۷۷
دکتر غلامعلی کارگر معاون توسعه و منابع انسانی دانشگاه در مراسم معارفه دکتر سید روح الله زرگر باشی به سمت مدیر امور اداری دانشگاه گفت: با توجه به تصویب سند راهبردی دانشگاه در هیات امنای دانشگاه از این پس، این سند محور فعالیت ها و اقدامات حوزه منابع انسانی و توسعه دانشگاه است.
دکتر کارگر: سند راهبردی دانشگاه محور فعالیت ها و اقدامات حوزه منابع انسانی و توسعه دانشگاه است
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، مراسم معارفه مدیر جدید امور اداری دانشگاه با حضور معاون توسعه و منابع انسانی دانشگاه، مدیر حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه و مدیران و روسای ادارات حوزه معاونت توسعه و منابع انسانی دانشگاه 25 آذر برگزار شد.
در این مراسم، دکتر کارگر، معاون توسعه و منابع انسانی دانشگاه با توجه به نقش و جایگاه مدیر در پیشبرد اهداف سازمانی گفت: مدیر در مجموعه دانشگاه با توجه به مباحث و مراودات نقش تعیین کننده و اثرگذاری را برعهده دارد. او با اشاره به ضرورت توجه به شاخص های مدیریت در انتخاب مدیران، نفوذ و قدرت رهبری در یک مجموعه را از ویژگی های ضروری یک مدیر در پیشبرد امور برشمرد و تصریح کرد: با برخورداری از دو شاخصه مهم مدیریت و رهبری می توان شاهد به ثمر رسیدن اهداف موردنظر در مجموعه بود. 
معاون توسعه و منابع انسانی دانشگاه همچنین با تاکید بر سیاست این حوزه بر ترویج روحیه نشاط و امید در بین مجموعه دانشگاه گفت: این معاونت در راستای وظایف خود و با حمایت ها و تائید های ریاست دانشگاه پشتیبان فعالیت های دیگر بخش ها خواهد بود. او با تاکید بر این که سند راهبردی دانشگاه به تصویب و تائید هیات امنا رسیده است افزود: از این پس کلیه خدمات این حوزه بر اساس ریل گذاری انجام شده و سیاست های اتخاذ شده در سند راهبردی دانشگاه انجام خواهد شد.
دکتر کارگر در ادامه با تقدیر از خدمات و تلاش های محمد حسین زندی معاون مدیریت امور اداری دانشگاه در مدت مسئولیتش در این حوزه، دکتر زرگر باشی را به سمت مدیر امور اداری دانشگاه معرفی کرد و گفت: با توجه به شناختی که  از سال ها پیش از دکتر زرگرباشی داشتم ایشان را اصلح ترین فرد برای این مسئولیت در نظر گرفتم. امیدوارم با همکاری همه بخش های مختلف حوزه اداری، بتوانیم دستاوردهای مورد نظر در سند راهبردی را شاهد باشیم.
دکتر زرگر باشی نیز در سخنانی با تقدیر از اعتماد رئیس دانشگاه و معاون توسعه و منابع انسانی در تفویض این مسئولیت به خود گفت: امیدوارم بتوانم این اعتماد را پاسداری و در برابر آن سربلند باشم.
او با اشاره به نشست با رئیس دانشگاه و معاون توسعه و منابع انسانی قبل از تشکیل مراسم معارفه خود گفت: با این نشست ها و موارد مورد تاکید از سوی این بزرگواران و با راهکارهایی که ارائه نمودند بنده را بی نیاز از این مهم نمودند. او با توجه به ماموریت های ابلاغی رئیس دانشگاه در حکم مسئولیت خود گفت: سازماندهی، سامان دهی، چابک سازی امور اداری، برنامه ریزی برای تامین نیروی اداری و نیز نظارت بر بهبود و ارتقای عملکرد، ضرورت اهتمام جدی در ساماندهی و چابک سازی امور جاری،  برنامه ریزی برای  تامین  کمی  و ارتقاء کیفی نیروی انسانی دانشگاه و نیز  نظارت بر روند اصولی  فرایند  امور در راستای  اهداف  عالیه دانشگاه  از ماموریت های محوله شده به اینجانب است که انشاالله نصب عین قرار خواهیم داد و تلاش می کنیم با مدد الهی و با کمک همکاران خدمتی را به دانشگاه انجام دهیم.
او با اشاره به برنامه های پیش رو در این حوزه افزود: چارچوب اصلی این است در راستای عمل به قانون، ضابطه مند شدن فرایندها و با سعه صدر به وظایف خود عمل نماییم. او با اشاره به این که شایسته بود نام مدیریت امور اداری دانشگاه؛ مدیریت خدمات اداری باشد، چرا که خدمت رسانی وظیفه اصلی اش است، اضافه کرد: این واحد به فراخور این که وظیفه اش خدمت رسانی است، در 5 حوزه فعالیت خود باید خدمت رسان و پشتیبانی لازم را از کلیه بخش های دانشگاه به عمل آورد. او تاکید کرد: با توجه به حجم بالای درخواست ها و مراجعه به این بخش باید حتی در مواردی که معذوریت قانونی در پاسخ به درخواستی وجود داشت با آرامش و برخورد مناسب، بخشی از مشکلات را در مواجهه اول برطرف نماییم .
او در پایان سخنانش تصریح کرد: این جلسه، آغاز کار است و به طور طبیعی پایانی هم در انتظار است که باید از امروز در انتظار آن پایان باشیم و سربلند از انجام مسئولیت وظیفه محوطه خود به مصداق آیه شریف «رب ادخلنی مدخل صدق و اخرجنی مخرج صدق» باشیم.
در ادامه دکتر فائز دین پرست مدیر حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه نیز ضمن تبریک مسئولیت جدید دکتر کارگر در معاونت توسعه و منابع انسانی دانشگاه گفت: روحیه همدلانه، خدمت گذاری و مردم داری در عین نظم و انضباط بخشی به امور از ویژگی های ایشان است که اتفاقا داشتن این روحیه، از نیازمندی های این بخش از دانشگاه است. او با بیان این که این ویژگی در انتخاب مدیران این حوزه نیز با انتخاب دکتر زرگر باشی مشاهده شد، افزود: روحیه مردم داری، پاک دستی، سلامت نفس دکتر زرگر باشی نیز می تواند زمینه ساز برآورده شدن انتظارات رئیس دانشگاه و مجموعه خانواده دانشگاه باشد.
 در پایان این مراسم حکم مسئولیت دکتر زرگر باشی از سوی مدیر دفتر ریاست دانشگاه به ایشان اعطا شد. 
لازم به ذکر است طی حکمی از سوی رئیس دانشگاه، دکتر سید روح الله زرگر باشی در تاریخ 23 آذرماه  جاری به سمت مدیر امور اداری دانشگاه منصوب شد.

نظر شما :