دکتر پیام حنفی زاده به عنوان پژوهشگر برتر کشوری معرفی و مورد تقدیر قرار گرفت

۲۶ آذر ۱۳۹۸ | ۰۳:۳۰ کد : ۱۰۷۲۶ خبر روز
تعداد بازدید:۴۱۱۷
با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و وزیر علوم صبح امروز از دکتر پیام حنفی زاده عضو هیات علمی دانشکده مدیریت و حسابداری به عنوان پژوهشگر برگزیده کشوری تجلیل به عمل آمد.
دکتر پیام حنفی زاده به عنوان پژوهشگر برتر کشوری معرفی و مورد تقدیر قرار گرفت
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، امروز در حاشیه مراسم افتتاح بیستمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری(فن بازار) و نمایشگاه ایران ساخت با حضور دکتر منصور غلامی وزیر علوم تحقیقات و فناوری و سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری از ۱۷ پژوهشگر و ۶ فناور برگزیده کشوری تقدیر به عمل آمد. دکتر پیام حنفی زاده عضو هیات علمی دانشکده مدیریت و حسابداری در رشته مدیریت صنایع در این مراسم در کنار 16 پژوهشگر دیگر مورد تقدیر قرار گرفت.
.
دکتر پیام حنفی زاده دانشیار سیستم های اطلاعاتی و علوم تصمیم گیری دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه علامه طباطبائی است. از دکتر حنفی زاده تاکنون بیش از 140 مقاله در مجلات معتبر و تراز اول بین المللی و علمی و پژوهشی به چاپ رسیده است. بسیاری از مقالات ایشان به عنوان مقالات داغ و پر استناد شناخته شده اند به طوری که نرخ تاثیر ارجاع به مقالات ایشان بر اساس شاخص های h-index و i-index  در Google Scholar به ترتیب 23 و 34 تاکنون محاسبه شده است. کتاب "تبلیغات اینترنتی و تکنولوژی های مدرن برای بازاریابی" ایشان به زبان انگلیسی در ایالات متحده در سال 2012 به چاپ رسیده است و در پایگاه علمی ISI نمایه شده است. این کتاب در بسیاری از دانشگاه های معتبر دنیا جزء مراجع مهم آموزشی قرارگرفته و در سال 2015 برای این کتاب نقد علمی نوشته شده است. 
بیش از 11 تالیف و ترجمه دیگر نیز توسط دکتر حنفی زاده به چاپ رسیده است که به عنوان کتاب آموزشی در دانشگاه های معتبر کشور مرجع شده اند. دکتر حنفی زاده مدرس در اتحادیه اروپا بوده و در دانشگاه ماساریک در سال 2015 برای مقطع تحصیلات تکمیلی تدریس داشته اند. دکتر حنفی زاده در سالهای  1395 و 1396 به عنوان پژوهشگر برتر علوم انسانی در دانشگاه علامه طباطبائی و در سال 1386 نیز به عنوان پژوهشگر برتر استان تهران شناخته شده اند. دکتر حنفی زاده عضو هیئت تحریره نشریات معتبر بین المللی نظیر Telecommunication Policy (انتشارات Elsevier) و Journal of Information Technology Research, Journal of E-Commerce in Organizations و علمی پژوهشی داخلی می باشد.

نظر شما :