انتصاب دکتر غلامعلی کارگر به سمت معاون توسعه و منابع انسانی دانشگاه

۲۵ آذر ۱۳۹۸ | ۰۳:۳۰ کد : ۱۰۷۰۸ خبر روز
تعداد بازدید:۲۳۰۰
طی حکمی از سوی رئیس دانشگاه، دکتر غلامعلی کارگر، عضو هیات علمی دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی به سمت معاون توسعه و منابع انسانی دانشگاه منصوب شد.
انتصاب دکتر غلامعلی کارگر به سمت معاون توسعه و منابع انسانی دانشگاه
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر سلیمی رئیس دانشگاه پس از ابلاغ مسئولیت حوزه معاونت توسعه و منابع انسانی به دکتر کارگر، در اولین جلسه هیات رئیسه دانشگاه ضمن معارفه ایشان، به بیان مأموریت‌ها و انتظارات خود در این حوزه پرداخت و گفت: اتمام پروژه‌های عمرانی نیمه‌تمام و آغاز پروژه‌های ساخت دانشکده‌های جدید در کنار مدیریت بهینه منابع مالی دانشگاه و ایجاد منابع جدید درآمدی از مهم‌ترین موارد موردنظر در این حوزه است. او افزود: برنامه‌ریزی دقیق برای دستیابی به اهداف مندرج در سند راهبردی دانشگاه با تأکید بر زمینه سازی مناسب برای استقلال و کارآمدی مالی و اداری بیشتر در معاونت‌ها و دانشکده‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است که انتظار می‌رود با همکاری کارکنان علمی و اداری شاهد توسعه این امور در دانشگاه باشیم.
در ادامه دکتر کارگر نیز در سخنانی ضمن تشکر از حسن اعتماد رئیس دانشگاه به ایشان به بیان سیاست‌های موردنظر خود پرداخت و افزود: مأموریت و شعار اصلی ما در حوزه توسعه و منابع انسانی دانشگاه «خدمت‌رسانی و پشتیبانی کلیه واحدهای ستادی و اداری است». او گفت: بنا داریم با انجام اقدامات زیرساختی، روحیه امید و نشاط در بین کارکنان علمی و اداری تسری یابد. 
معاون توسعه و منابع انسانی دانشگاه با  تأکید بر ضرورت توسعه نظام پاسخگویی مالی اضافه کرد: امیدواریم بتوانیم مطابق با برنامه‌های اعلام‌شده از سوی بخش‌های مختلف دانشگاه ضمن برآورده نمودن نیازها در زمینه سازی برای تحقق نظام بودجه‌ریزی عملیاتی در کنار نظام پاسخگویی اقدامات لازم را اجرایی نماییم. 
دکتر کارگر چابک سازی روند امور اداری دانشگاه و نظام پاسخگویی در خصوص منابع  انسانی را از دیگر اولویت‌های مورد تأکید برشمرد و بیان داشت: امیدواریم با همراهی معاونت‌ها و دانشکده‌ها و مدیران بتوانیم در پیشبرد این اهداف نیز عمل نماییم و از همکاران علمی و اداری درخواست داریم تا با رصد فعالیت‌ها و برنامه‌ها از پیشنهادات و راهنمایی‌های در راستای خدمت‌رسانی به قشر فرهیخته یاریگرمان باشند.

نظر شما :