اطلاعیه شماره 7 : اعلام نتیجه تجدید نظر در نتایج انتخابات شورای صنفی دانشجویان

۱۶ آذر ۱۳۹۸ | ۰۳:۳۰ کد : ۱۰۵۴۱
تعداد بازدید:۸۸۲
کمیته نظارت بر انتخابات شورای صنفی دانشجویان براساس درخواست داوطلبین شورای صنفی دانشکده علوم اجتماعی و خوابگاه شهید مطهری و هم چنین تصمیم گیری در خصوص جزئیات برگزاری انتخابات دور دوم در تاریخ 16 آذر 98 تشکیل جلسه داد.
اطلاعیه شماره 7 : اعلام نتیجه تجدید نظر در نتایج انتخابات شورای صنفی دانشجویان

با نظر کمیته نظارت بر انتخابات شورای صنفی دانشجویان به استناد آخرین نامه و استعلام صورت گرفته از سازمان امور دانشجویان مجموع آراء 20 درصد جمعیت دانشجویی واحد ملاک رسمیت یافتن انتخابات قرار گرفت؛ بر این اساس انتخابات شعبه اخذ رأی شماره 2 (دانشکده علوم اجتماعی) و شعبه اخذ رأی شماره 4 (خوابگاه شهید مطهری) نیز همانند شعبه اخذ رأی شماره 3 (خوابگاه شهید گلعذاری) مورد تایید کمیته مربوطه قرار گرفت.

مقرر شد بر اساس نتایج تعداد آراء داوطلبین که در اطلاعیه قبلی اعلام شده بود در شعبه اخذ رأی شماره 1 (دانشکده اقتصاد) رقابت در مرحله دوم برای تعیین 3 نفر اصلی باقیمانده و نفرات علی البدل از بین نفرات پنجم تا پانزدهم باشد، و در دیگر شعب اخذ رأی دور دوم برگزار نشود. بر این اساس نفرات اصلی و علی البدل سه شعبه دیگر بر اساس جدول پیوست اعلام می شود.

انتخابات دور دوم در دانشکده اقتصاد روز دوشنبه 25 آذر از ساعت ۹ الی ۱۷ عصر برگزار خواهد شد.لذا مطابق اطلاعیه قبلی کلیه‌ی دانشجویانی که به دور دوم انتخابات شورای صنفی راه پیدا کرده اند می توانند تا ساعت 12 شب تاریخ های 20 ، 23 و 24 آذر با رعایت ضوابط اعلام شده در فرم ثبت نام و شیوه نامه و آئین نامه شورایصنفی در دانشکده محل ثبت نام به تبلیغات بپردازند.

 نتایج نهایی مرحله اول انتخابات شورای صنفی دانشجویان دانشگاه

 


نظر شما :