دکتر امیر زند مقدم به‌سمت مدیر امور پژوهشی دانشگاه علامه طباطبائی منصوب شد

۱۶ آذر ۱۳۹۸ | ۰۳:۳۰ کد : ۱۰۵۳۸
تعداد بازدید:۱۷۵۹
دکتر حسین سلیمی، رئیس دانشگاه علامه طباطبائی با صدور حکمی دکتر امیرزند مقدم را به سمت مدیر امور پژوهشی دانشگاه منصوب کرد.
دکتر امیر زند مقدم به‌سمت مدیر امور پژوهشی دانشگاه علامه طباطبائی منصوب شد

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، در حاشیه برگزاری جلسه شورای پژوهشی شنبه 16 آذر که به ریاست معاون پژوهشی دانشگاه برگزار شد، دکتر جلال دهقانی فیروزآبادی معاون پژوهشی دانشگاه، با تقدیر از تلاش ها و خدمات دکتر علی خورسندی طاسکوه مدیر امور پژوهشی پیشین دانشگاه، دکتر زند مقدم را به اعضای شورای پژوهشی دانشگاه معرفی کرد. او با بیان سیاست های مورد نظر در حوزه پژوهشی دانشگاه افزود: امیدواریم با همکاری کلیه همکاران عضو هیئت علمی و به ویژه اعضای شورای پژوهشی دانشگاه بتوانیم در دستیابی به این اهداف اثرگذار و شاهد پیشرفت های مطلوبی باشیم.

  در حکم ابلاغی رئیس دانشگاه به دکتر زند مقدم آمده است :

نظر به توانایی و صلاحیت‌های علمی و اجرایی جنابعالی و بنابه پیشنهاد معاون محترم پژوهشی دانشگاه، به موجب این حکم به سمت «مدیریت امور پژوهشی دانشگاه» منصوب می‌شوید.

گسترش همکاری‌های پژوهشی با سازمان‌های اجرایی و مؤسسات صنعتی کشور، جذب اعتبارات پژوهشی، مبدل کردن واحدهای پژوهشی دانشگاه به مراکز تحقیقاتی که به اولویت‌ها و مسائل کشور پرداخته و تصویری موثر از مسائل و جریان‌های عمومی کشور ارائه می‌دهند؛ افزایش تولید مقالات پژوهشی، تعیین اولویت‌های پژوهشی هر دانشکده با توجه به مشکلات و مسائل کشور، افزایش کرسی‌های نظریه‌پردازی و ایجاد زمینه برای پژوهش‌های اصیل برگرفته از اندیشه‌های ایرانی و اسلامی، مهمترین مأموریت‌های آن مدیریت خواهد بود.

امید است با همکاری گسترده اعضای هیأت‌علمی و کارشناسان دانشگاه در ظل عنایات حضرت ول‌عصر(عج) موفق باشید.

 لازم به ذکر است لازم به ذکر است دکتر امیر زند مقدم عضو هیئت علمی گروه آموزشی زبان و ادبیات انگلیسی و عضو پیوسته گروه زبان شناسی دانشکده ادبیات فارسی و زبان های خارجی است.

 

 

 


نظر شما :