اطلاعیه شماره 6 انتخابات شورای صنفی دانشجویان

۱۲ آذر ۱۳۹۸ | ۰۳:۳۰ کد : ۱۰۵۰۶ خبر روز
تعداد بازدید:۲۲۰۲
پیرو برگزاری انتخابات شورای صنفی دانشجویان به مورخ 11 آذر 98 ضمن بررسی نتایج کسب شده از انتخابات، شعبه اخذ رأی شماره 1 (دانشکده اقتصاد) و شعبه اخذ رأی شماره 3 (خوابگاه شهید گلعذاری) توانستند 25 درصد حدنصاب آراء را کسب نمایند. و شعب اخذ رأی شماره 2 (دانشکده علوم اجتماعی) شماره 4 (خوابگاه شهید مطهری) موفق به کسب حدنصاب آراء نشدند.
اطلاعیه شماره 6 انتخابات شورای صنفی دانشجویان

مقرر شد داوطلبین واجد شرایط برای دور دوم انتخابات جهت تعیین اعضای اصلی و علی البدل شورای واحد به رقابت بپردازند؛ بر این اساس در دانشکده اقتصاد نظر به کسب نصف به اضافه 1 چهار نفر اول از لیست داوطلبین مطابق جدول پیوست به عنوان اعضای شورای صنفی انتخاب شدند و رقابت در مرحله دوم برای تعیین 3 نفر اصلی و 3 نفر علی البدل باقیمانده از بین نفرات پنجم تا پانزدهم خواهد بود؛ و در خوابگاه شهید گلعذاری نظر به کسب نصف به اضافه 1 دو نفر اول از لیست داوطلبین مطابق جدول پیوست، رقابت در مرحله دوم برای تعیین نفر سوم از اعضاء اصلی و دو نفر علی البدل بین نفرات سوم تا نهم خواهد بود.

انتخابات دور دوم در روز دوشنبه 25 آذر از ساعت ۹ الی ۱۷ عصر در دو مکان ذکر شده برگزار خواهد شد.لذا کلیه‌ی دانشجویانی که به دور دوم انتخابات شورای صنفی راه پیدا کرده اند می توانند تا ساعت 12 شب تاریخ های 20 ، 23 و 24 آذر با رعایت ضوابط اعلام شده در فرم ثبت نام و شیوه نامه و آئین نامه شورای صنفی در دانشکده یا خوابگاه محل ثبت نام به تبلیغات بپردازند.

در صورت دریافت حکم انضباطی قطعی و یا کارنامه تحصیلی مبنی بر عدم احراز شرایط برای هر یک از داوطلبین در هر مرحله از انتخابات، آن کاندید از دور رقابت و شورای صنفی حذف خواهد شد.

مطابق جدول زمان بندی فعالیت های انتخابات شوراهای صنفی دانشجویان، داوطلبین جهت درخواست تجدید نظر در نتایج اعلام شده می توانند روز چهارشنبه مورخ 13 آذر 98 درخواست های خود را به صورت مکتوب به مدیریت خدمات دانشجویی دانشگاه ارائه نمایند.

دانلود نتایج شمارش آراء انتخابات شورای صنفی دانشجویان دانشگاه در مرحله اول انتخابات به ترتیب آراء کسب شده


نظر شما :