مرحله مقدماتی موت کورت دادرسی اداری (دیوان عدالت اداری) با شرکت ۲۸تیم برگزار شد

۱۰ آذر ۱۳۹۸ | ۰۳:۳۰ کد : ۱۰۴۷۹
تعداد بازدید:۹۵۶
مرحله مقدماتی موت کورت دادرسی اداری (دیوان عدالت اداری) با شرکت ۲۸تیم از سراسر کشور در روز شنبه مورخ 9/9/98 در دانشکده های "حقوق و علوم سیاسی" و "علوم ارتباطات" دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد.
مرحله مقدماتی موت کورت دادرسی اداری (دیوان عدالت اداری) با شرکت ۲۸تیم برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، مرحله مقدماتی موت کورت دادرسی اداری (دیوان عدالت اداری) با شرکت ۲۸تیم از سراسر کشور در روز شنبه مورخ ۹۸/۹/۹در دانشکده های «حقوق و علوم سیاسی» و «علوم ارتباطات» دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد. در این مسابقات که هیات دادرسی سه نفره متشکل از ۲نفر عضو هیات علمی/صاحب نظر در حقوق اداری به همراه یک نفر، قاضی دیوان عدالت اداری بوده و تیم ها هریک شامل سه نفر و یک مربی بودند، نتایج ذیل حاصل گردید:

از بین ۲۸تیم شرکت کننده که ۱۴خواهان و ۱۴خوانده بودند، تیم های شماره ۱۵و ۳۵بالاترین امتیاز را میان خواهان ها کسب نمودند و تیم های ۶۳و ۲۰بالاترین امتیازات را درمیان خواندگان.

بدین ترتیب چهار تیم فوق به مرحله نیمه نهایی راه یافتند، تیم شماره ۴۱به عنوان خواهان رزرو (سومین تیم در میان خواهان ها) و تیم شماره ۲۳به عنوان خوانده رزرو ( سومین تیم در میان خوانده ها) باید در روز دوشنبه مورخ ۱۱آذرماه در دانشکده حقوق دانشگاه شهید بهشتی حضور پیدا کنند تا در صورت عدم حضور هر یک از تیم های خواهان و خوانده جایگزین شوند.

مرحله نیمه نهایی نیز ساعت ۱۰:۳۰در دانشکده حقوق دانشگاه شهید بهشتی برگزار می شود.

توضیح اینکه دو تیم راه یافته به عنوان خواهان، در نیمه نهایی خوانده بوده و دو تیم راه یافته به عنوان خوانده، در نیمه نهایی خواهان می باشند. بنابراین تیم های ۱۵و ۳۵در روز دوشنبه خوانده و تیم های ۶۳و ۲۰خواهان هستند.مرحله نیمه نهایی راس ساعت ۱۰:۳۰در دانشکده حقوق دانشگاه شهید بهشتی برگزار می شود.

توضیح اینکه دو تیم راه یافته به عنوان خواهان، در نیمه نهایی خوانده بوده و دو تیم راه یافته به عنوان خوانده، در نیمه نهایی خواهان می باشند. بنابراین تیم های ۱۵و ۳۵در روز دوشنبه خوانده و تیم های ۶۳و ۲۰خواهان هستند.

مراسم اختتامیه و اهدای جوایز، از  ساعت ۲:۳۰اعلام می شود و جوایز تیم های اول و دوم، بهترین دادخواست/لایحه، بهترین موتر و روح مسابقات به نفرات و تیم های برگزیده اهدا خواهد شد.

 


نظر شما :