پیام تسلیت هیات رئیسه دانشگاه به مناسبت درگذشت جهادگر جوان دانشگاه علامه طباطبائی

۰۹ آذر ۱۳۹۸ | ۰۳:۳۰ کد : ۱۰۴۶۸ خبر روز
تعداد بازدید:۳۰۸۵
در پی عروج شهادت گونه جوان جهادی حسین علیمرادی، هیات رئیسه دانشگاه علامه طباطبائی نیز پیام تسلیتی خطاب به خانواده و دوستان این جوان عرصه جهاد علمی و فرهنگی صادر کرد.
پیام تسلیت هیات رئیسه دانشگاه به مناسبت درگذشت جهادگر جوان دانشگاه علامه طباطبائی

متن این پیام به این شرح است:

امروز جوانی برای همیشه چشم از جهان فرو بست که چشم های بسیاری را به سوی مظلومیت و محرومیت مردم سرزمینش باز کرده بود.
حسین علیمرادی دبیر اسبق کانون فرهنگی خیریه دانشگاه علامه طباطبائی و مدیر عامل موسسه مردم نهاد دست یاری به دشتیاری از بین ما پر کشید. جوانی که مهاجرت به دیار غرب را فراموش کرد و در وطن ماند تا با دستان بخشنده و قلب مهربانش بذر امید را در دل و جان کودکان دشتیاری بکارد. کودکان و جوانانی که بعد از اردوهای جهادی کانون خیریه، کشورشان ایران  و حس وطن دوستی به آن را شناختند. کانون فرهنگی خیریه از سال ۱۳۹۳ شروع به فعالیت کرد و پس از برگزاری چهار اردوی جهادی در منطقه دشتیاری موفق به ساخت ۲۳ مدرسه در محرومترین منطقه آموزشی کشور شد. ساخت ۲۳ مدرسه و افزایش تعداد قبول شدگان داوطلبان این منطقه در دانشگاه باعث میشود که جوان قصه ی ما در حافظه مردمان شریف و پاک این منطقه ماندگار شود.
هیات رئیسه دانشگاه علامه طباطبائی با ارج نهادن به مقام این جوان برومند و دانش آموخته جهادگر, عروج شهادت گونه وی را به حضور خانواده ارجمند علی مرادی، خانواده بزرگ دانشگاه علامه طباطبائی، دوستان و همراهان جهادگرش و مردم شریف دشتیاری تسلیت می گوید.


نظر شما :