پیام تسلیت رئیس دانشگاه علامه طباطبائی در پی درگذشت حسین علیمرادی

۰۹ آذر ۱۳۹۸ | ۰۳:۳۰ کد : ۱۰۴۶۷ خبر روز
تعداد بازدید:۵۰۰۲
در پی درگذشت ناگهانی جهادگر جوان حسین علیمرادی (دبیر سابق کانون خیریه دانشگاه علامه طباطبائی و موسس خیریه دست یاری به دشتیاری، دکتر حسین سلیمی رئیس دانشگاه علامه طباطبائی پیام تسلیتی را صادر کرد.
پیام تسلیت رئیس دانشگاه علامه طباطبائی در پی درگذشت حسین علیمرادی

متن این پیام به این شرح است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

هر چند که جامعۀ دانشجویی مهم ترین رکن دانشگاه­ های کشورند اما معدود دانشجویانی هستند که هم­چون ستاره­ آسمان جامعۀ دانشگاهی را درخشان می­ سازند. جامعۀ امروز ایران به یمن روشنایی این ستاره­ های تابناک در مقابل دشواری­ های بزرگ ایستاده و راه تعالی را هموار می­ سازد.

حسین علیمرادی از جمله این چهره­ های درخشان بود که نه تنها در دوران دانشجویی راه را برای تأسیس یکی از بزرگترین کانون­ های خیریه دانشجویی کشور گشود و با فعالیت­ های سازنده خود چهرۀ فعالیت فرهنگی در دانشگاه را دگرگون ساخت بلکه با بنیاد گذاردن مدارس گوناگون و گسترش خدمات آموزشی مردم­ نهاد در منطقۀ دشتیاری، به یکی از شخصیت­ های اصلی تحول­ آفرین در فضای آموزش و پرورش منطقۀ سیستان و بلوچستان مبدل شد. با تلاش او و همیاری دانشجویان همراهش نام دانشگاه علامه طباطبائی در فضای آموزشی آن منطقه درخشید و طریقی آغاز گشت که با شکوفایی دانش و آگاهی در بین دانش­ آموزان این منطقۀ تاریخ­ ساز پایان خواهد پذیرفت.

درگذشت این جوان علامه­ ای فداکار که راحت تحصیل در آن سوی مرزها را با سختی خدمت به هم­وطنان نیازمندش معامله نکرد ضایعه ­ای باورنکردنی است که از سوی جامعۀ دانشگاهی علامه طباطبائی این مصیبت را به خانواده محترم، همراهان گرامی­ اش و جامعۀ خیرین و اهالی منطقۀ دشتیاری سیستان و بلوچستان تسلیت می­ گویم.

 هر چند که نام و آوازه و یادگارهای آن ستاره درخشان همواره در آسمان فرهنگ و آموزش ایران خواهد درخشید.

حسین سلیمی

 


نظر شما :