تغییر نام دانشکده «علوم ریاضی و رایانه» به دانشکده «آمار، ریاضی و رایانه»

۱۴ آبان ۱۳۹۸ | ۰۳:۳۰ کد : ۱۰۲۶۴ خبر روز
تعداد بازدید:۱۸۴۰
با تصویب هیات امنای دانشگاه و ابلاغ معاون توسعه و منابع انسانی دانشگاه نام دانشکده «علوم ریاضی و رایانه» به دانشکده «آمار، ریاضی و رایانه» تغییر یافت.
تغییر نام دانشکده «علوم ریاضی و رایانه» به دانشکده «آمار، ریاضی و  رایانه»

دکتر رضا پور طاهری رئیس دانشکده آمار، ریاضی و رایانه با اعلام این خبر گفت: این تغییر با توجه به فعالیت سه گروه آموزشی آمار، ریاضی و رایانه در این دانشکده و با توجه به این که گروه آموزشی آمار از گروه های قدمت دار و فعال در دانشگاه بوده است که تا قبل از تاسیس دانشکده ایی مستقل در ذیل دانشکده اقتصاد فعالیت داشته است، اتخاذ گردید. او با بیان این که این تصمیم بنا به درخواست اعضای هیات علمی این دانشکده و مساعدت و همراهی رئیس محترم  دانشگاه به تصویب هیات امنای دانشکاه رسید، گفت: با ابلاغ این تصمیم از سوی معانت توسعه و منابع انسانی دانشگاه در تاریخ 8/8/98 رسما این دانشکده به دانشکده «آمار،ریاضی و رایانه» تغییر نام یافت.


با توجه به سیاست‌های کلان توسعه آموزشی دانشگاه و با در نظر گرفته شدن اهمیت آمار، ریاضی و رایانه در حوزه علوم انسانی و همچنین بهره‌مندی از ظرفیت نیروی انسانی متخصص و سابقه درخشان علمی و پژوهشی آنان و نیاز جامعه به به‌کارگیری از متخصصان آموزش‌دیده در این حوزه، این دانشکده در سال 1392 در دانشگاه علامه طباطبائی تأسیس و به جمع سایر دانشکده‌های دانشگاه پیوست.


نظر شما :