نشست علمی «شهرهای تاریخی کره جنوبی در مسیر راه های ابریشم» برگزار شد

۱۱ آبان ۱۳۹۸ | ۰۳:۳۰ کد : ۱۰۲۲۵ آموزش و پژوهش
تعداد بازدید:۴۶۳۰
دومین نشست دبیرخانه دانشجویی دانشگاه های راه ابریشم با موضوع «شهرهای تاریخی در مسیر راه ابریشم با محوریت شهرهای کشور کره جنوبی» در دانشکده بیمه اکو و با حضور استادان برجسته از سه کشور و دانشجویانی از کشورهای ایران چین، کره جنوبی و افغانستان برگزار شد.
نشست علمی «شهرهای تاریخی کره جنوبی در مسیر راه های ابریشم» برگزار شد

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، در این نشست، پروفسور دال سئونگ یو از دانشکده مطالعات خارجی هانکونک، به عنوان سخنران اصلی به معرفی شهرهای مسیر راه ابریشم در کشور کره جنوبی پرداخت.

همچنین دکتر گلی یولداشوا از کشور ازبکستان و دکتر بهرام امیراحمدیان استاد دانشگاه علامه طباطبائی و دانشگاه تهران در این برنامه حضور داشتند. پروفسور دال سئونگ یو در توضیحات خود به معرفی تاریخ گذشته کره جنوبی و پادشاهان و سلسله های مختلف در این کشور و همچنین آیین بودایی پرداخت.

لازم به ذکر است که این نشست از طرف دبیرخانه دانشجویی شبکه دانشگاه‌های راه ابریشم برگزار گردید. محل این دبیرخانه در موسسه آموزش عالی اکو قرار دارد. در ادامه بحث اقای محمد رسولی (رییس دوره ای مجمع دانشجویان شبکه دانشگاه های راه ابریشم) و خانم مریم بلوری (دبیرکل دبیرخانه دانشجویی شبکه دانشگاه های راه ابریشم) توضیحاتی را در معرفی این شبکه ارایه داشتند.

گفتنی است این سری نشست ها که به معرفی شهرهای تاریخی ده کشور در سراسر راه ابریشم می‌پردازد، به صورت ماهیانه از سوی دبیرخانه راه ابریشم برگزار خواهد شد.

 


نظر شما :