دومین دوره مسابقات دانشجویی موت کورت دیوان عدالت اداری برگزار می شود

۱۷ مهر ۱۳۹۸ | ۰۳:۳۰ کد : ۱۰۰۱۳ خبر روز
تعداد بازدید:۲۶۳۹
دانشگاه علامه طباطبائی با همکاری دانشگاه شهید بهشتی دومین دوره مسابقات دانشجویی موت کورت دیوان عدالت اداری را در پاییز سال جاری برگزار می نمایند.
دومین دوره مسابقات دانشجویی موت کورت دیوان عدالت اداری برگزار می شود

 

دکتر وحید آگاه، عضو هیئت علمی دانشکده حقوق و علوم سیاسی و مسئول برگزاری این مسابقه در گفتگو با روابط عمومی دانشگاه ضمن اعلام این خبر گفت: این مسابقه علمی دانشجویی به دنبال اجرای تفاهم نامه همکاری میان دانشگاه علامه طباطبایی و دیوان عدالت اداری و با همکاری دانشگاه شهید بهشتی برگزار می گردد. هدف از برگزاری این رقابت دانشجویی آموزش جنبه عملی رشته حقوق در حوزه حقوق اداری، تمرین مهارت وکالت و فن دفاع از حقوق موکل؛ به چالش کشیدن سواد حقوقی، فن بیان و اعتماد به نفس با حضور و سخنوری در جلسات نمایشی دیوان؛ تقویت روحیه مبارزه، سخت کوشی و رقابت با دانشجویان سراسر کشور و نیز تقویت روحیه کار جمعی و مشارکت گروهی دانشجویان است.

او افزود: این دوره طی دو مرحله؛ مرحله اول به میزبانی دانشگاه علامه طباطبائی و مرحله دوم به میزبانی دانشگاه شهید بهشتی در پاییز سال جاری برگزار خواهد شد.

دکتر آگاه با اشاره به برگزاری این رقابت به شکل تیمی افزود: در این مسابقات هر تیم متشکل از سه دانشجوی کارشناسی یا کارشناسی ارشد (یا تلفیقی از دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد) در رشته های حقوق یا فقه و مبانی حقوق خواهد بود و هر تیم می تواند در صورت تمایل، از وجود یک مربی (اعم از دانشجو یا استاد) به عنوان نفر چهارم استفاده نماید.

او در خصوص نحوه اعلام حضور برای شرکت در این رقابت علمی و دیگر شرایط لازم گفت: دانشجویان علاقمند می توانند تا 23 مهرماه پس از تشکیل یک تیم سه نفره (یا چهار نفره با حضور مربی)، اسامی، تصاویر کارت های انشجویی و شماره های تماس اعضای تیم را به نشانی الکترونیکی@divanedalatmoot@gmail.com ارسال نمایند.

هزینه شرکت در مسابقه، برای "هر تیم"، یکصدهزار تومان است که می بایست در بازه زمانی مذکور، به شماره کارت ۸۱۳۰-۰۵۴۹-۸۳۷۰-۵۸۵۹ بانک تجارت به نام دانشگاه علامه طباطبائی واریز شده و تصویر آن همراه با مشخصات تیم به نشانی الکترونیکی فوق الذکر ارسال گردد.

 


نظر شما :