برگزاری همایش بین‌المللی ایران و جهان در آینه تاریخ

۱۰ دی ۱۳۹۷ | ۰۳:۳۰ کد : ۷۸۸۵ خبر روز آموزش و پژوهش
تعداد بازدید:۲۷۰۹
همایش بین‌المللی «ایران و جهان در آینه تاریخ» با همکاری مشترک دانشگاه علامه طباطبائی، دانشگاه گیلان، دانشگاه کوثر بجنورد،دانشگاه صوفیه، مرکز مطالعات ایران، بالکان و اروپای مرکزی 22 و 23 بهمن ماه سال جاری در شهر صوفیه بلغارستان برگزار می شود.
برگزاری همایش بین‌المللی ایران و جهان در آینه تاریخ

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، این همایش  بین المللی به مناسبت بیست و پنجمین سالگرد تأسیس دپارتمان ایران‌شناسی دانشگاه صوفیه «کلیمنت آخریدسکی مقدس»، از سوی این دپارتمان و مرکز مطالعات ایران، بالکان و اروپای مرکزی  و با همکاری دانشگاه علامه طباطبائی، دانشگاه تهران و دانشگاه گیلان این همایش بین‌المللی را برگزار  می‌نمایند.
مطالعات تاریخ، جغرافیا، تمدن و باستان‌شناسی؛ مطالعات زبان و ادبیات فارسی؛ مطالعات جامعه‌شناسی؛ مطالعات اقتصادی؛ مطالعات فلسفه و دین؛ هنر و معماری و مطالعات سیاسی از محورهای اصلی این همایش است.
لازم به ذکر است این همایش در شهر صوفیه کشور بلغارستان برگزار خواهد شد و علاقمندان برای ارسال چکیده مقالات به این همایش تا 20 دی ماه جاری فرصت خواهند داشت. هزینه ثبت‌نام برای شرکت  دانشجویان 50 یورو و برای سایر علاقه‌مندان 70 یورو و به‌صورت پرداخت در محل است.

لازم به ذکر است این همایش در شهر صوفیه کشور بلغارستان برگزار خواهد شد. هزینه ثبت‌ نام برای شرکت دانشجویان 50 یورو و برای سایر علاقه‌مندان 70 یورو و به‌صورت پرداخت در محل است.


نظر شما :