انتخاب مدیر هسته گزینش کارکنان دانشگاه به عنوان دبیر دانشگاه های منطقه یک کشور

۰۸ دی ۱۳۹۷ | ۰۳:۳۰ کد : ۷۸۶۷ خبر روز آموزش و پژوهش
تعداد بازدید:۲۹۵۳
مدیر هسته گزینش کارکنان دانشگاه علامه طباطبائی به سمت دبیر منطقه یک کشوری انتخاب شد و حکم انتصاب ایشان با موافقت رئیس دانشگاه علامه طباطبائی از سوی دکتر رضائیان مدیر کل دبیرخانه هیات مرکزی گزینش کارکنان ابلاغ گردید.
انتخاب مدیر هسته گزینش کارکنان دانشگاه به عنوان دبیر دانشگاه های منطقه یک کشور

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، در چهارمین نشست تخصصی مدیران هسته های گزینش کارکنان دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور که به میزبانی دانشگاه تهران برگزار شد، حمید محمّدظاهری مدیر هسته گزینش کارکنان دانشگاه علامه طباطبائی با نظر اکثریت به عنوان دبیر دانشگاه های منطقه یک کشور انتخاب شد.

تسهیل در فرایند سیاست گذاری و تصمیم سازی، بهره گیری از ظرفیت ها و توانمندی های موجود در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و مراکز پژوهشی در امور گزینش کارکنان، نظارت بر اجرای دقیق ضوابط، مقررات، آیین نامه ها و دستور العمل ها در راستای تحقق اهداف، وظایف و تشکیلات وزارت عتف، آموزش نیروهای متخصص، سازماندهی، نظارت و ارتقاء سطح فعالیت های مرتبط با فرایندگزینش کارکنان دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور از اهم اهداف منطقه بندی مدیریت هسته های گزینش کارکنان دانشگاه ها است.

قابل ذکر است این مسئولیت تا پیش از این بر عهده دانشگاه تهران بود که با این انتخاب از سوی اعضای جلسه به دانشگاه علامه طباطبائی محول شد. اعضای دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی در منطقه یک کشوری عبارتند از: گزینش کارکنان مرکزی وزارتخانه و دانشگاه های تهران، الزهرا، پیام نور، تربیت مدرس، خوارزمی، شهید بهشتی، صنعتی امیر کبیر، صنعتی خواجه نصیر، صنعتی شریف، علامه طباطبائی، علم و صنعت، هنر، جامع علمی کاربردی، فنی و حرفه ای و سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران، سازمان سنجش آموزش کشور.


نظر شما :