برگزیدگان قرآنی با حضور رئیس دانشگاه تقدیر شدند

۲۸ آذر ۱۳۹۷ | ۰۳:۳۰ کد : ۷۸۰۴ خبر روز آموزش و پژوهش
تعداد بازدید:۳۸۸۱
مراسم تقدیر از برگزیدگان قرآنی دانشگاه 27 آذر با حضور رئیس دانشگاه و معاون فرهنگی و اجتماعی و رئیس اداره فعالیت های قرآنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شد.
برگزیدگان قرآنی با حضور رئیس دانشگاه تقدیر شدند

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، در این مراسم دکتر سلیمی رئیس دانشگاه در سخنانی با تبریک موفقیت ها در کسب معارف قرآنی گفت: به دلیل کسب این موفقیت ها به حضورتان در دانشگاهی که مزین با نام مفسر گونه ای متفاوت از قرآن کریم است افتخار می کنیم و باور دارم که این تلاش ها بسیار ارزشمند است.

او در ادامه با بیان حمایت همه جانبه از انجام فعالیت های قرآنی در دانشگاه افزود: خوشبختانه با توجه به گزارش های اعلام شده از سوی معاونت فرهنگی دانشگاه، فعالیت ها در این خصوص رو به گسترش است، اما به هیچ وجه کافی نیست. او تصریح کرد: اگر این فعالیت ها 10 برابر وضع موجود هم باشد، باز هم کافی نیست.

در ابتدای این مراسم جعفرپور رئیس اداره فعالیت‌های قرآنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری نیز در سخنانی با اشاره به رشد چشمگیر فعالیت‌های قرآنی در دانشگاه علامه طباطبائی از حمایت‌های مسئولان حوزه‌های مختلف دانشگاه و به‌خصوص رئیس دانشگاه علامه طباطبائی در فراهم نمودن زمینه‌های لازم برای دستیابی به این موفقیت‌ها تقدیر کرد.

در پایان این نشست با اهدای لوح سپاس و هدیه از برگزیدگان قرآنی در سی و سومین جشنواره قرآن و عترت و بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن تقدیر شد.

اساتید برگزیده جشنواره قرآن

دانشجویان برگزیده مرحله منطقه ای جشنواره سراسری قرآن

 

برگزیدگان بخش هنری، ادبی و پژوهشی جشنواره قرآن دانشگاهی

 

دانلود اسامی برگزیدگان حوزه‌های مختلف

 


نظر شما :