ساختمان جدید مجمع خیرین دانشگاه در پردیس المپیک افتتاح شد

۱۴ شهریور ۱۳۹۶ | ۰۴:۳۰ کد : ۴۱۰۰ خبر روز اداری سازمانی
تعداد بازدید:۸۴۹۵
با حضور اعضای هیئت امنای مجمع خیرین دانشگاه، ساختمان این مجمع صبح امروز در پردیس مرکزی افتتاح شد.
ساختمان جدید مجمع خیرین دانشگاه در پردیس المپیک افتتاح شد

دکتر محمدرضا ویژه در گفت‌وگو با روابط عمومی دانشگاه در این‌باره عنوان کرد: بنیاد خیرین دانشگاه در سال 94 آغاز به‌کار کرد. در وزارت علوم دولت یازدهم، کاری به اجرا در آمد که خیرین با توجه به کمبودهای موجود منسجم‌تر و بهتر بتوانند کمک‌های خود را ارائه کنند.

معاون توسعه و منابع انسانی با اشاره به این نکته که کمک‌های خیرین به دانشگاه ها در تمام دنیا مرسوم است، تصریح کرد: متاسفانه در دانشگاه ما وقف زیاد مرسوم‌نبوده‌است. تا قبل سال 94 در این زمینه فعال نبودیم. از آن سال جلسه هیئت موسس و امنا برگزار شد و هیئت مدیره انتخاب گردید و از سال 95 کار هیئت مدیره به شکل رسمی آغاز شد و برنامه‌ریزی‌ها و فعالیت‌هایی صورت گرفت. او افزود: با حکم دکتر سلیمی ریاست دانشگاه آقای آخوندی به عنوان مدیرعامل بنیاد منصوب شدند. امروز هم مکان جدید بنیاد که قبلا در توانیر بود به ساختمان پردیس دانشگاه منتقل شد.

دکتر ویژه اظهار داشت: جلسه امروز این مجمع به صورت خاص برای افتتاح ساختمان بنیاد خیرین دانشگاه علامه طباطبائی برگزار گردید و طی آن برنامه‌های پیش روی بنیاد بررسی شد. معاون توسعه و‌ مدیریت منابع انسانی با بیان این نکته که همه اعضای مجمع خیریه از مجموعه دانشگاه علامه طباطبائی نیستند، گفت: برخی استادان دانشگاه در این مجمع فعالیت دارند و در کنار آن‌ها چهره‌های شاخص مجمع خیرین کل کشور هم در جمع خیرین دانشگاه حضور دارند.

وی درباره برنامه‌های مجمع عنوان کرد: برنامه‌های گسترده ای برای دانشجویان داریم. بخشی از این کمک‌ها مادی است که به ساخت و سازها و تجهیزات مربوط می‌شود و بخش دیگر معنوی است که به دوره‌های آموزشی و کارهای فرهنگی اختصاص دارد. همچنین کمک به دانشجویان برتر و استعداد درخشان نیز در دستور کار مجمع قرار دارد.

دکتر ویژه در پایان این گفتگو خاطرنشان کرد: برخی از تجهیزات مسجد و کتابخانه مرکزی توسط خیرین تامین شده است و در روزهای گذشته بخشی از آن نیز به دانشگاه منتقل شده است.


نظر شما :