مدیر امور اجتماعی دانشگاه خبر داد:

آیین دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه علامه‌‌طباطبائی برگزار می‌شود

۱۳ تیر ۱۴۰۳ | ۱۷:۲۳ کد : ۲۶۱۶۵ خبر روز
تعداد بازدید:۶۹۴
آیین دانش‌آموختگی دانشجویان کارشناسی و دکتری ورودی سال ۱۳۹۹ و کارشناسی ارشد ۱۴۰۱ با حضور ۱۷۰۰ دانشجوی دختر و پسر دانشگاه علامه‌‌طباطبائی برگزار می‌شود.
آیین دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه علامه‌‌طباطبائی برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی، دکتر زهره قربانی، مدیر امور اجتماعی در دانشگاه علامه‌‌طباطبائی از برگزاری آیین دانش‌آموختگی دانشجویان کارشناسی و دکتری ورودی سال 1399 و کارشناسی ارشد 1401 در این دانشگاه خبر داد. 
وی اظهار کرد: این مراسم با حضور 1700 نفر از دانشجویان دختر و پسر برگزار می‌شود.
دکتر قربانی با اشاره به اینکه آیین دانش‌آموختگی سال 1403 در تاریخ پانزدهم تیر ماه در سالن اصلی مرکز همایش‌های برج میلاد تهران برگزار می‌شود، بیان کرد: شعار این آیین «فرهیختگی، امید آفرینی و بالندگی» خواهد بود.
مسئول برگزاری آیین دانش‌آموختگی در دانشگاه علامه‌‌طباطبائی افزود: خانواده‎های دانش‌آموختگان نیز امکان حضور در این مراسم را خواهند داشت تا شاهد دانایی، فرهیختگی و بالندگی فرزندان خود باشند.
وی تقویت ویژند و افزایش سرمایه اجتماعی دانشگاه علامه‌طباطبائی، روایت دستاوردهای دانش‌آموختگان، الگوسازی برای دانشجویان در حال تحصیل را از اهداف برگزاری این آیین برشمرد و اجرای موسیقی، نکوداشت دانش‌آموختگان سرآمد و هم‌صدایی با دانشجویان جهان در حمایت از ملت فلسطین و ... را از جمله برنامه‌های این مراسم عنوان کرد.


 

کلید واژه ها: دانشگاه علامه طباطبائی جشن دانش آموختگی معاونت فرهنگی و اجتماعی زهره قربانی


نظر شما :