دومین همایش بین المللی "زیارت در ادیان و ملل" در دانشگاه علامه طباطبائی برگزار می شود

۱۶ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۵:۴۸ کد : ۱۷۳۵۸ خبر روز
تعداد بازدید:۱۲۶۱
دومین همایش بین المللی گفت وگوی ادیان و فرهنگ ها با عنوان «زیارت در ادیان و ملل»، ۱۹ اسفند ماه سال جاری در دانشگاه علامه طباطبائی برگزار می شود.
دومین همایش بین المللی "زیارت در ادیان و ملل" در دانشگاه علامه طباطبائی برگزار می شود


به گزارش روابط عمومی، دومین همایش بین المللی گفت و گوی ادیان و فرهنگ‌ها با عنوان «زیارت در ادیان و ملل» به همت دانشکده الهیات دانشگاه علامه طباطبائی و با همکاری دانشگاه اونام مکزیک و پژوهشکده حج و زیارت، بنیاد پژوهش های آستان قدس رضوی و سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، ۱۹ اسفند ماه ۱۴۰۰ به صورت برخط برگزار می‌شود.
دکتر علی کربلایی پازوکی، دبیر علمی این همایش با بیان اینکه زیارت در متون دینی (اسلام، مسیحیت، یهود و سایر ادیان)، آداب و مناسک زیارت از منظر ادیان و فرهنگ‌ها، زیارت از راه دور و فضای مجازی، فواید و کارکردهای زیارت (معنوی، روانشناختی و جامعه شناختی) و جریان شناسی مخالفان زیارت از موضوعات همایش است، افزود: از ده ها مقاله رسیده به دبیرخانه، 15 مقاله برتر از پژوهشگران و صاحبنظران کشورهای ایران، فیلیپین، مکزیک، کانادا، افغانستان و قرقیستان در همایش ارائه می شود.
علاقه مندان می توانند برای حضور مجازی در دومین همایش بین المللی گفت وگوی ادیان و فرهنگ ها با عنوان «زیارت در ادیان و ملل» به آدرس http://et-adobe.atu.ac.ir/ziyarat مراجعه کنند.
برنامه زمان بندی همایش:

 

کلید واژه ها: همایش دانشگاه علامه طباطبائی گفت و گوی ادیان زیارت ادیان


نظر شما :