دومین نشست شورای سیاست گذاری مولدسازی دارایی ها و تامین مالی دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد

۱۶ بهمن ۱۴۰۰ | ۰۹:۰۷ کد : ۱۷۰۷۲ خبر روز
تعداد بازدید:۱۲۰۱
دومین نشست شورای سیاست گذاری مولدسازی دارایی ها و تامین مالی دانشگاه علامه طباطبائی با حضور رئیس و اعضای هیئت رئیسه دانشگاه و جمعی از اعضای هیئت علمی ۱۳ بهمن ماه جاری در سالن اجتماعات دانشکده اقتصاد برگزار شد.
دومین نشست شورای سیاست گذاری مولدسازی دارایی ها و تامین مالی دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی، دکتر عبدالله معتمدی، رئیس دانشگاه علامه طباطبائی در این نشست ضمن تشکر از حضور و مشارکت اعضای هیات علمی دعوت شده به این نشست در سخنانی با بیان اینکه یکی از عمده ترین مشکلات دانشگاه، متمرکز نبودن قسمت های مختلف آن است، گفت: پراکندگی دانشگاه در نقاط مختلف هم فرصت و هم مشکل ایجاد کرده است.
وی افزود: تداوم برگزاری این نشست ها و گفت و گوها منشاء برکات زیادی برای دانشگاه بوده است. اعضایی که در این جلسه ها شرکت می‌کنند هم تجربه مدیریت های مالی و هم تجربه مدیریت‌های اجرایی دارند. امیدوارم با هم افزایی بتوانیم یک نظام تامین مالی پایدار برای دانشگاه ایجاد و از ظرفیت ها، دارایی ها، سرمایه های مادی و انسانی و استعدادهای دانشگاه به صورت بهینه استفاده کنیم و با شناسایی فرصت های درونی و بیرونی می توانیم اتفاق خوبی را رقم بزنیم و دانشگاه را به پیش ببریم.
در این نشست موضوعات و پیشنهادهایی در خصوص تشکیل کارگروهایی برای مطالعه در خصوص ایجاد صندوق پژوهش و نوآوری، صندوق نیکوکاری، شرکت سبدگردان، مولدسازی ساخت و ساز و روش‌های مشارکت عمومی و خصوصی، ظرفیت سنجی دانشکده ها در حوزه های آموزش های تخصصی و پژوهشی، آموزش های کاربردی، استفاده از وام و تسهیلات بانکی، ظرفیت‌سازی در موسسه خیرین دانشگاه، ارائه مدل کلان تامین مالی دانشگاه علامه طباطبائی و سازمان توسعه و سرمایه گذاری به تصویب اعضای شورا رسید.

در پایان این نشست، احکام اعضای شورای سیاست گذاری مولدسازی دارایی ها و تامین مالی دانشگاه از سوی رئیس دانشگاه به آنان ابلاغ شد.

اسامی اعضای این شورا به این شرح است:
دکتر داوود دانش‌جعفری، دکتر علی سرزعیم، دکتر سید شمس الدین حسینی، دکتر محمد هاشم بت شکن، دکتر جواد شکرخواه، دکتر محمد مرفوع، دکتر مرتضی خورسندی، دکتر سعید زرندی، دکتر محمدعلی دهقان دهنوی، دکتر محمد حسن ابراهیمی سرو علیا، دکتر رضا صابری، دکتر رحیم زارع، دکتر محمدرضا فرزین و دکتر امیرحسین ارضاء

 

 


نظر شما :