دکتر عباس شاکری حسین آباد استاد نمونه کشوری شد

۱۵ بهمن ۱۳۹۹ | ۰۳:۳۰ کد : ۱۴۲۵۴ خبر روز
تعداد بازدید:۲۶۴۳
بنا بر اعلام وزارت علوم، تحقیقات و فناوری؛ دکتر عباس شاکری حسین آباد، عضو هیئت علمی دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه‌طباطبائی، استاد نمونه کشوری شد.
دکتر عباس شاکری حسین آباد استاد نمونه کشوری شد


به گزارش روابط عمومی، در بیست و هشتمین آیین نکوداشت اعضای هیئت علمی نمونه کشوری که 14 بهمن ماه با حضور دکتر منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، برخی از معاونان و مدیران وزارتخانه و روسای دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی به صورت حضوری و برخط در سالن شهدای برگزار شد، ۱۶ عضو هیئت علمی نمونه کشوری معرفی و تجلیل شدند.
در این مراسم، دکتر عباس شاکری حسین آباد، عضو هیئت علمی گروه اقتصاد دانشگاه علامه طباطبائی به عنوان استاد نمونه سال ۱۳۹۹ دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌های کشور از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری معرفی و مورد تقدیر وزیر علوم قرار گرفت.

گفتنی است پیش از این کتاب «مقدمه‌ای بر اقتصاد ایران» اثر برگزیده دکتر شاکری در دهمین جشنواره بین المللی فارابی، به  عنوان اثر برگزیده رتبه اول دهمین جشنواره بین المللی فارابی در گروه علوم اقتصادی، مدیریت و علوم مالی شده است.

ضمن عرض تبریک به خانواده بزرگ دانشگاهیان علامه طباطبائی، برای این استاد فرهیخته، موفقیت­ های روزافزون در فعالیت های علمی و پژوهشی را  آرزومندیم.


نظر شما :