گزارش تصویری؛

برگزاری دومین آیین نکوداشت مقام کارمند در دانشگاه علامه‌طباطبائی

۲۶ مهر ۱۴۰۳ | ۱۶:۱۴ کد : ۲۶۸۴۷ خبر روز
تعداد بازدید:۵۷۲
دومین آیین نکوداشت مقام کارمند در دانشگاه علامه‌طباطبائی با حضور مسئولان و کارمندان دانشگاه و خانواده‌های آن‌ها در پردیس مرکزی برگزار شد.
برگزاری دومین آیین نکوداشت مقام کارمند در دانشگاه علامه‌طباطبائی

به گزارش روابط عمومی، دومین آیین نکوداشت مقام کارمند امروز پنجشنبه ۲۶ مهر ماه ۱۴۰۳ با حضور مسئولان و کارمندان دانشگاه علامه‌طباطبائی و خانواده‌های آن‌ها و با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، ورزشی و تفریحی، به همت معاونت توسعه و مدیریت منابع، در پردیس مرکزی دانشگاه برگزار شد.
دکتر شجاع احمدوند، سرپرست دانشگاه علامه‌طباطبائی با ارسال پیام ویدئویی به این آیین گفت: رئیس جمهور و نخست وزیر شهید با فدا کردن جان خود در راه خدمت به مردم، به جامعه و مردم این پیام را دادند که تکریم مردم در بالاترین جایگاه قرار دارد. ما نیز باید از این پیام الگو بگیریم که در دانشگاه، استادان، دانشجویان و کارکنان را با نهایت احترام و تکریم در همه بخش‌های دانشگا مورد توجه قرار دهیم. 
وی بیان کرد: من مایل بودم که این پیام را از نزدیک و به صورت حضوری خدمت شما بگویم ولی سفری پیش‌بینی نشده به وجود آمد، به همین دلیل مراتب احترام خود را از طریق این ویدئو خدمت شما عرض کنم. در دوره جدید ما با هم عهد می‌بندیم که دانشگاه همه کوشش خود را برای ارتقای وضعیت خدمات رفاهی کارکنان به کار گیرد و در مقابل از شما انتظار دارد که تلاش و کوشش خود را برای ارتقای دانشگاه در همه حوزه‌ها و سطوح به کار ببندید. به طور حتم این تعامل و فهم متقابل، هم رضایت شما و هم پیشرفت دانشگاه را در پی خواهد داشت.
دکتر احمدوند در پایان گفت: از خداوند متعال برای همه شما آرزوی توفیق دارم امیدوارم در آیین روز کارمند که به همت معاونت توسعه و مدیریت منابع دانشگاه، شرایط خوبی برای گذراندن یک روز شاد و فرحبخش در کنار خانواده برای شما فراهم شده است، یک روز را در کنار هم باشید و برای پیشرفت و توسعه فردی، اجتماعی و دانشگاهی نیز فکر کنید.
در ادامه آیین دکتر عباسعلی وفایی، معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علامه‌طباطبائی ضمن خیر مقدم به کارکنان دانشگاه و خانواده‌های آن‌ها، گفت: این برنامه باید پیش‌تر از این برگزار می‌شد ولی بنا به دلایلی محقق نشد. خدا را شاکریم که در چنین روزی آیین روز کارمند را به مناسبت تکریم از خادمان دانشگاهی، به جا می آوریم.
وی عنوان کرد: این آیین برای این است که بگوییم ما زحمات شما را ارج می‌نهیم و از خدمات شما قدردانی می کنیم. بدون شک دانشگاه بدون تلاش‌های شما هرگز نمی‌تواند به غایت و هدف خود برسد. همه مقدمات حضور دانشجویان و استادان در کلاس درس به دلیل خدمات شایسته و قابل تقدیر شما است.
دکتر وفایی یادآور شد: در سالی گذشت، معاونت توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علامه‌طباطبائی توانست گام‌های نخست خدمت را برای شما بردارد و آنچه را در توان خود داشت به منصه ظهور رساند ولی هرگز این کارها، پاسخگوی تلاش‌ها و شایستگی شما نیست. همه توان دانشگاه در این است تا در مسیری که به روحیه‌بخشی و مسائل رفاهی و دستمزدی همکاران کمک می‌کند، حرکت کنیم.
وی گفت: شعار معاونت توسعه و مدیریت منابع بر دو اصل تکریم همکاران و تکریم ارباب رجوع پایدار بود. مدیریت جدید نمی‌پسندد که در محیط علمی، تکریم انجام نشود.همه باید اهل تعامل، وفاق، دوستی و مدارا باشیم. امیدوارم امروز خاطره‌ای پرشکوه برای شما رقم بخود. همچنین امیدوارم روزی اینجا کنار بنشینیم و واگذاری مسکن به کارکنان را جشن بگیریم.
 

کلیدواژه‌ها: دانشگاه علامه طباطبائی روز کارمند معاونت توسعه


نظر شما :