نحوه و شرایط ثبت‌نام جهت اسکان دانشجویان نوورود مقطع کارشناسی در نیم‌سال اول سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳

۲۴ مهر ۱۴۰۳ | ۱۷:۱۳ کد : ۲۶۸۱۸ اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۸۳
اداره خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه علامه‌طباطبائی نحوه و شرایط ثبت‌نام، جهت اسکان دانشجویان نوورود‌ مقطع کارشناسی در نیم‌سال اول سال تحصیلی۱۴۰۴-۱۴۰۳ را اعلام کرد.
نحوه و شرایط ثبت‌نام جهت اسکان دانشجویان نوورود مقطع کارشناسی در نیم‌سال اول سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳

اداره خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه علامه‌طباطبائی با آرزوی موفقیت برای دانشجویان در اطلاعیه‌ای شرایط و نحوه ثبت‌نام دانشجویان نو ورود مقطع کارشناسی (غیربومی‌) متقاضی خوابگاه نیم‌سال اول سال تحصیلی 1404-1403 را اعلام کرد.

در این اطلاعیه آمده است:
ثبت‌نام خوابگاه و انتخاب اتاق برای دانشجویان ورودی جدید پس از انجام انتخاب واحد در نیم‌سال اول تحصیلی 1404-1403 به صورت الکترونیکی و با مراجعه به سامانه خوابگاهی گلستان به آدرس https://ems.atu.ac.ir و با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور، در دو مرحله امکان پذیر خواهد بود.


-    مرحله اول تکمیل اطلاعات خوابگاهی و ثبت درخواست خوابگاه با ورود به منوی دانشجویی/ خوابگاه/ اطلاعات ودرخواست‌ها/ عملیات درخواست خوابگاه توسط دانشجو و تایید پذیرش مقررات درج شده و در پایان انتخاب گزینه اعمال تغییرات.
-    در مرحله دوم ثبت درخواست اتاق با ورود به منوی دانشجویی/ خوابگاه/ درخواست اتاق/ عملیات درخواست اتاق توسط دانشجو در صفحه باز شده براساس دسته‌بندی انجام شده براساس دانشکده، اتاق مورد نظر را انتخاب و ثبت کنید.


همچنین، همه دانشجویان مقطع کارشناسی ورودی جدید غیربومی، بعد از انجام فرآیند انتخاب واحد، می‌توانند با مراجعه به سامانه خوابگاهی گلستان، از ساعت 10 صبح روز چهارشنبه تا یکشنبه 29 مهر ماه 1403 نسبت به انتخاب اتاق اقدام کنند.
اداره خوابگاه‌های دانشجویی تاکید کرده است که همه مراحل ثبت نام خوابگاه به صورت غیرحضوری خواهد بود. بنابراین خواهشمند است از مراجعه حضوری به اداره خوابگاه‌ها خودداری فرمایید.
بنابر این اطلاعیه، خوابگاه‌های دانشگاه از ساعت 8 صبح روز جمعه 27 مهرماه 1403 آماده اسکان دانشجویان ورودی جدید مقطع کارشناسی خواهد بود.
 


لینک دانلود فایل

کلیدواژه‌ها: دانشگاه علامه طباطبائی اداره خوابگاه ها ثبت نام خوابگاه دانشجویان ورودی نوورودی کارشناسی


نظر شما :