رئیس دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه علامه‌طباطبائی:

مجوز فصلنامه علمی پژوهشی «روابط عمومی و جامعه» صادر شد

۱۲ تیر ۱۴۰۳ | ۱۴:۲۶ کد : ۲۶۱۵۳ خبر روز
تعداد بازدید:۱۰۵۹
مجوز انتشار فصلنامه علمی پژوهشی «روابط عمومی و جامعه» گروه روابط عمومی دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه علامه‌طباطبائی، از سوی کمیسیون نشریات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری صادر شد.
مجوز فصلنامه علمی پژوهشی «روابط عمومی و جامعه» صادر شد

به گزارش روابط عمومی، دکتر علی‌اصغر کیا، رئیس دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه علامه‌طباطبائی از صدور مجوز انتشار فصلنامه علمی پژوهشی «روابط عمومی و جامعه» از سوی کمیسیون نشریات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری خبر داد. 
وی با اشاره به اقدامات انجام شده در این زمینه گفت: این فصلنامه که با همکاری اعضای گروه روابط عمومی دانشکده و تلاش‌های مستمر مدیریت دانشکده و معاون پژوهشی دانشگاه در برنامه راهبردی سال 1402 پیش‌بینی شده بود، موفق به کسب مجوز لازم از سوی کمیسیون نشریات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری شد. 
دکتر کیا عنوان کرد: «نظریه‌پردازی در حوزه روابط عمومی»، «دانش بومی در حوزه روابط عمومی»، «نوآوری و فناوری ارتباطی نوین در حوزه روابط عمومی»، «مطالعات روشی معطوف به روابط عمومی»، «مطالعات فناوری‌ها و رسانه‌های دیداری و شنیداری و نوشتاری» و «رویکرد بین‌رشته‌ای در حوزه ارتباطات، رسانه‌ها، فرهنگ، هنر و علوم و فنون معاصر» از مهمترین اهداف این فصلنامه به شمار می‌آیند.
وی ادامه داد: هدف عمده نشریه روابط عمومی و جامعه، فراهم کردن محیط برای گسترش همکاری و تعامل علمی بین گنشگران حوزه روابط عمومی به منظور تبادل آموخته‌ها و تجربیات و تقویت فضای ارتباطی و رسانه‌ای روابط عمومی است. از این‌رو، امید است که این نشریه وضعیت رشته روتابط عمومی را در ایران بهبود بخشیده و راه‌حل‌هایی برای مسائل نظری و عملی پیش روی این رشته ارائه دهد. 
رئیس دانشکده علوم ارتباطات با دعوت از پژوهشگران برای ارسال مقالات معتبر و چاپ نشده خود به این نشریه، گفت: امید است که با همکاری و مشارکت استادان و دانشجویان، به‌ویژه گروه روابط عمومی، زمینه‌های دست‌یابی به اهداف علمی و رفع نیازهای کاربردی جامعه و صنعت روابط عمومی کشور فراهم شود .

آدرس سایت فصلنامه : 
https://prs.atu.ac.ir/journal/aim_scope

کلید واژه ها: دانشگاه علامه طباطبائی مجوز فصلنامه دانشکده علوم ارتباطات روابط عمومی و جامعه علی اصغر کیا


نظر شما :