«مدیریت ایمنی در اماکن ورزشی»

۲۶ فروردین ۱۴۰۳ | ۱۴:۴۷ کد : ۲۵۰۸۵ معرفی کتاب
تعداد بازدید:۳۳۴
کتاب «مدیریت ایمنی در اماکن ورزشی» نوشته غلامعلی کارگر، عضو هیئت علمی دانشگاه علامه‌طباطبائی توسط مرکز چاپ و انتشارات این دانشگاه به چاپ رسید.
«مدیریت ایمنی در اماکن ورزشی»

امروزه مدیریت ایمنی در اماکن ورزشی به یکی از حوزه‌های مهم در سازمان‌ها و انجمن‌های ورزشی تبدیل شده است و سازمان‌ها سعی می‌کنند اماکن ورزشی خود را با مدرن‌ترین و به‌روزترین اصول ایمنی، طراحی و بازسازی کنند. در واقع حوزه مدیریت ایمنی در اماکن ورزشی بسیار گسترده است. برای ساخت و طراحی استاندارد اماکن ورزشی، مدیریت ایمنی رویدادهای ورزشی، سلامت و بهداشت افراد درگیر در ورزش، استفاده ناصحیح از تجهیزات ورزشی، مدیریت خطر‌، پیشگیری و کنترل حوادث ورزشی نیاز به توجه ویژه به مدیریت ایمنی در اماکن ورزشی دارد.
در این کتاب سعی شده است مفاهیم و موضوعات مرتبط با ایمنی اماکن ورزشی بررسی شود و این موضوعات به صورت ساختاریافته در هفت فصل: آشنایی با اماکن ورزشی و مدیریت آن‌ها، ایمنی در اماکن ورزشی، مدیریت خطر در ورزش- رعایت استانداردها برای ایمنی اینگونه اماکن، پیشگیری از حریق در اماکن ورزشی- رعایت بهداشت و پیشگیری از بیماری در ورزش ایمنی در مجموعه‌های ورزشی در اختیار علاقه‌مندان به این حوزه قرار داده شود.


ناشر: انتشارات دانشگاه علامه‌طباطبائی
تعداد صفحات: 430
نوبت چاپ: اول
تاریخ انتشار: 1402
نوع جلد: شومیز
اندازه: وزیری

علاقه‌مندان می‌توانند جهت سفارش کتاب به آدرس https://book.atu.ac.ir/book_842.html مراجعه کنند.
 

کلید واژه ها: دانشگاه علامه طباطبائی معرفی کتاب غلامعلی کارگر مدیریت ایمنی در اماکن ورزشی انتشارات دانشگاه علامه طباطبائی مرکز چاپ و انتشارات دانشگاه معاون پژوهشی


نظر شما :