نشست گفتمان سازی و تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی با مشارکت 90 استاد دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد

۲۹ خرداد ۱۳۹۸ | ۰۴:۳۰ کد : ۹۱۵۸ خبر روز
تعداد بازدید:۴۰۱۵
در ادامه سلسله نشست‌های هم‌اندیشی استادان که از سوی دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه برگزار می‌شود، دو نشست تخصصی با موضوع «گفتمان سازی بیانیه گام دوم انقلاب: ضرورت‌ها، الزامات و راهکارها» با مشارکت 90 عضو هیئت‌علمی دانشکده‌های مختلف دانشگاه طی روزهای 27 و 28 خردادماه در محل سالن اجتماعات کتابخانه مرکزی دانشگاه برگزار شد.
نشست گفتمان سازی و تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی با مشارکت 90 استاد دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، این نشست‌ها که باهدف گفتمان سازی، تبیین و تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی برگزار گردید، اعضای هیئت‌علمی دانشکده‌های مختلف به بررسی پیرامون بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی پرداختند. در هر نشست استادان دعوت‌شده به عنوان سخنران ویژه، با طرح بحث‌هایی در حوزه فرهنگی، اجتماعی و سیاسی در این خصوص دیدگاه‌های خود را ارائه داشتند و در ادامه دیگر استادان حاضر به ارائه نقطه نظرات، پیشنهادها، راهکارهای تحقق و الزامات بیانیه را مطرح داشتند.
960A8880_40867.JPG
لازم به ذکر است این نشست‌ها با حضور حجت‌الاسلام اکبری اقدم مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه برگزار شد و در نشست روز دوم دکتر حسین سلیمی نیز به ارائه دیدگاه خود پرداخت. همچنین دکتر داود دانش جعفری، دکتر علی‌اکبر افجه، دکتر عبدالله معتمدی، دکتر رضا ملکی، دکتر محمد دبیر مقدم، دکتر مهدی فرقانی، دکتر هزارجریبی و دکتر غلامرضا خواجه سروی به عنوان سخنران ویژه به طرح مباحث این بیانیه از بعد حوزه تخصصی خود پرداختند.
960A9042_40868.JPG

نظر شما :