در راستای گسترش روابط بین‌المللی دانشگاه: سخنرانی استادان دانشگاه علامه طباطبائی در دانشگاه مطالعات بین المللی شانگهای

۲۸ خرداد ۱۳۹۸ | ۰۴:۳۰ کد : ۹۱۴۹ خبر روز
تعداد بازدید:۲۰۳۷
هیأت اعزامی دانشگاه علامه طباطبائی متشکل از دکتر علومی یزدی، معاون پژوهشی دانشگاه، دکتر ایرانزاده، رئیس دانشکده ادبیات فارسی و زبانهای خارجی و خانم دکتر الفت، رئیس دانشکده مدیریت و حسابداری که برای افتتاح مرکز ایرانشناسی سعدی به شانگهای سفر کرده بودند، ضمن دیدار و گفتگو با مسئولان دانشگاه مطالعات بین المللی شانگهای در دانشکده‏های حقوق، مدیریت و ادبیات آن دانشگاه در حوزه های تخصصی خود به ایراد سخنرانی پرداختند.
در راستای گسترش روابط بین‌المللی دانشگاه: سخنرانی استادان دانشگاه علامه طباطبائی در دانشگاه مطالعات بین المللی شانگهای
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر حمیدرضا علومی یزدی در سخنرانی خود با عنوان درآمدی بر حقوق تجارت در ایران ضمن ارائه مقدمه ای بر نظام حقوقی ایران، به ترسیم عناصر آن پرداخت که به گفته رئیس دانشکده حقوق دانشگاه مطالعات بین المللی شانگهای، نخستین سخنرانی علمی در خصوص نظام حقوقی ایران در چین بوده و با استقبال گرمی از سوی دانشجویان، استادان و نهادهای مختلف از جمله شورای تجارت خارجی چین قرار گرفت.
photo_2019-06-18_15-22-33_40828.jpg
همچنین خانم دکتر لعیا الفت در سخنرانی خود با عنوان پایداری و مدیریت زنجیره تامین پایدار به تبیین موضوع پایداری و اهمیت توسعه پایدار در دنیای امروز پرداخته و سپس به مسئله پایداری در زنجیره تأمین و بحث مدیریت پایدار زنجیره تأمین پرداخت.
photo_2019-06-18_15-22-43_40829.jpg
دکتر نعمت اله ایرانزاده نیز در دانشکده ادبیات دانشگاه مطالعات بین‌المللی شانگهای در خصوص آشنایی با پایگاه‌های پژوهشی در ادبیات فارسی و مراکز ایران‌شناسی برای دانشجویان مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و استادان گروه زبان و ادبیات فارسی به ایراد سخنرانی پرداخت.
photo_2019-06-18_15-22-37_40831.jpg
با توجه به استقبال گرم استادان و دانشجویان دانشگاه مطالعات بین‌المللی شانگهای، مسئولان دو دانشگاه در خصوص برگزاری کارگاه‌ها و سخنرانی‌های بیشتر در دو دانشگاه و در حوزه‌های علمی موردعلاقه دو طرف به توافق رسیدند.

نظر شما :