همکاری پژوهشی دانشگاه علامه طباطبائی و دانشگاه دولتی چلیابینسک روسیه

۲۰ آبان ۱۳۹۷ | ۰۳:۳۰ کد : ۷۳۴۴ خبر روز آموزش و پژوهش
تعداد بازدید:۲۸۲۰
به دنبال امضای تفاهم‌نامه همکاری میان دانشگاه علامه طباطبائی و دانشگاه دولتی چلیابینسک روسیه، ارائه پروژه مشترک درزمینه مطالعات اجتماعی و اقتصادی از سوی این دو دانشگاه وارد مرحله تازه‌ای شد.
همکاری پژوهشی دانشگاه علامه طباطبائی و دانشگاه دولتی چلیابینسک روسیه

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر تیشه یار مدیر همکاری‌های دانشگاه علامه طباطبائی و رئیس گروه گسترش همکاری‌های علمی بین‌المللی در دیدار و گفتگو با رئیس دانشگاه دولتی چلیابینسک بر آمادگی دانشگاه علامه طباطبائی برای انجام پژوهش‌های مشترک به‌ویژه در حوزه بررسی راه‌های افزایش ظرفیت همکاری‌های اقتصادی میان دو کشور و نیز راه‌اندازی دوره‌های آموزشی مشترک در مقطع کارشناسی ارشد تأکید کرد. در این دیدار، در خصوص ارائه پروژه مشترک درزمینه مطالعات اجتماعی و اقتصادی از سوی این دو دانشگاه به شرکت آلمانی فولکس واگن، وارد مرحله تازه‌ای شد.

همچنین در این دیدار که با حضور رئیس آکادمی علوم اجتماعی ویتنام، نماینده دانشگاه ایمه ژاپن و مدیر پروژه پژوهش‌های پیشرفته جهانی و رئیس انجمن بین‌المللی اقتصاد سیاسی انجام شد، دانشگاه علامه طباطبائی از دانشگاه دولتی چلیابینسک برای حضور در چهارمین گردهمایی سالانه روسای دانشگاه‌های سطح یک‌دو کشور که پاییز امسال در ایران برگزار می‌شود، دعوت به عمل آورد.

لازم به ذکر است بر اساس این تفاهم‌نامه از سال ۱۳۹۴ تاکنون برنامه‌های تبادل دانشجو (به‌ویژه در قالب مدرسه‌های تابستانی) و استاد میان دو دانشگاه انجام‌شده است.


نظر شما :