برگزاری هفته دوم رویداد چکاوک در مرکز رشد و علم و فناوری دانشگاه

۱۵ آبان ۱۳۹۷ | ۰۳:۳۰ کد : ۷۳۱۹ خبر روز
تعداد بازدید:۲۳۲۵
هفته دوم از سومین دوره رویداد تخصصی کارآفرینی در حوزه علوم انسانی «چکاوک» روزهای 13 لغایت 15 آبان ماه جاری با میزبانی مرکز رشد و علم و فناوری دانشگاه برگزار می گردد.
برگزاری هفته دوم رویداد چکاوک در مرکز رشد و علم و فناوری دانشگاه

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، مطابق برنامه ریزی، دومین هفته از رویداد «چکاوک» با برگزاری کارگاه های تخصصی به تیم های شرکت کننده و دانشجویان در کافه خرد مستقر در مرکز رشد و علم و فناوری دانشگاه در حال برگزاری است. برگزاری کارگاه تفکر طراحی، کارگاه تجربه کاری و کارگاه آموزشی Prototypingعنوان های کارگاه های هفته دوم این رویداد است.


در این رویداد علمی که با هدف آشنایی دانش‌آموختگان علوم انسانی با ادبیات کارآفرینی و همچنین ایجاد ارتباط متقابل بین فعالین اقتصادی و ایده پردازان در زمینه علوم انسانی و با برگزاری کارگاه‌های عمومی و تخصصی انجام می‌شود، شرکت کنندگان ضمن آشنایی با فضای کسب‌وکار و کارآفرینی، در قالب تیم‌های مختلف استارت‌آپی با یکدیگر رقابت می نمایند.


قرار است در هفته سوم و پایانی این رویداد 4 کارگاه آموزشی دیگر در روزهای 23 و 24 آبان ماه در محل دانشکده اقتصاد برگزار گردد و بعد از رقابت تیم های شرکت کننده در بخش مسابقه، تیم‌های برتر معرفی و در مراسم اختتامیه در تاریخ 25 آبان مورد تقدیر قرار گیرند.
لازم به ذکر است رویداد چکاوک با همکاری دانشکده اقتصاد و مرکز کارآفرینی و هدایت شغلی دانشگاه علامه طباطبائی برای سومین سال متوالی برگزار می گردد.


نظر شما :