بهبود خدمات آموزشی با انتقال مدیریت‌های آموزشی به ساختمان علاءالدین بهشتی پردیس مرکزی دانشگاه

۲۱ شهریور ۱۳۹۷ | ۰۴:۳۰ کد : ۶۸۱۲ خبر روز آموزش و پژوهش
تعداد بازدید:۵۹۲۸
در راستای اجرای سیاست ارائه خدمات آموزشی مطلوب و نیز تسهیل در دسترسی دانشجویان به این خدمات، بخشی از مدیریت‌های آموزشی دانشگاه از روز 17 شهریورماه جاری به محل ساختمان علاءالدین بهشتی (ساختمان آموزشی دانشگاه) انتقال یافت.
بهبود خدمات آموزشی با انتقال مدیریت‌های آموزشی به ساختمان علاءالدین بهشتی پردیس مرکزی دانشگاه

به گزارش روابط عمومی، معاونت آموزشی دانشگاه در اجرای سیاست‌های کلان دانشگاه مبنی بر ارائه خدمات کیفی‌تر به ارباب‌رجوع (دانشجویان و فارغ‌التحصیلان) و همچنین استقرار میز خدمت به مراجعین خود، مدیریت‌های تحت پوشش خود در بخش ارائه خدمات آموزشی شامل مدیریت خدمات آموزشی، مدیریت تحصیلات تکمیلی و پردیس خودگردان تحصیلات تکمیلی را به ساختمان آموزشی منتقل کرد.

دکتر نادر نعمت الهی معاون آموزشی دانشگاه بابیان برنامه های معاونت آموزشی برای ارائه تسهیلات مطلوب به مراجعین این حوزه گفت: با تجمیع و تمرکز واحدهای محل مراجعه دانشجویان و فارغ‌التحصیلان امکان ارائه خدمات در کوتاه‌ترین زمان و بانظم و دقت بیشتر فراهم خواهد شد. او از تشکیل میز خدمت باهدف فراهم نمودن زمینه برای تکریم ارباب‌رجوع و پاسخگویی به مراجعین خبر داد و افزود: بنا داریم در راستای تحقق این مهم، با استقرار میز خدمت و با حضور کارشناسان کارآزموده در بخش‌های امور مشمولین، خدمات مقطع کارشناسی، خدمات مقاطع تحصیلات تکمیلی و نیز شاهد و ایثارگر خدمت‌رسانی بهینه‌تری را ارائه نمائیم.

معاون آموزشی دانشگاه انتقال پردیس تحصیلات تکمیلی خودگردان دانشگاه به ساختمان شهید بهشتی را نیز در راستای امکان تسهیل به دانشجویان پردیس خودگردان و دسترسی بیشتر و مناسب‌تر آنان به بخش‌های موردنیاز در دانشگاه برشمرد و افزود: در این راستا بر اساس توافق به‌عمل‌آمده با معاونان آموزشی دانشکده‌ها، ازاین‌پس دانشجویان مقطع دکتری پردیس خودگردان ورودی سال 93 و ماقبل از آن برای انجام امور آموزشی خود می‌بایست به ساختمان شهید بهشتی مراجعه نمایند و ارائه کلیه خدمات آموزشی برای ورودی‌های سال‌های بعد از سال 94 در دانشکده‌های مرتبط با رشته تحصیلی خود انجام خواهد شد.

دکتر نعمت الهی همچنین در خصوص دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد پردیس خودگردان اضافه کرد: دانشجویان ورودی سال 94 به قبل پردیس خودگردان تحصیلات تکمیلی نیز برای انجام آمور آموزشی خود به دفتر پردیس و سایر ورودی‌های سال‌های بعد از 95 به دانشکده‌های مرتبط با رشته تحصیلی مراجعه خواهند داشت. معاون آموزشی دانشگاه از حمایت و پشتیبانی رئیس دانشگاه، معاون توسعه و پشتیبانی، مدیریت امور اداری و نیز همکاری و همراهی مدیریت‌های تحت پوشش حوزه معاونت آموزشی در جریان این انتقال تشکر و تقدیر کرد.

دکتر محمدرضا ویژه معاون توسعه و منابع انسانی دانشگاه نیز در این خصوص گفت: با توجه به تاکید ریاست محترم دانشگاه مبنی بر تجمیع خدمات آموزشی و امکان دسترسی بهتر دانشجویان به بخش ستادی آموزش و نیز با توجه به موقعیت مناسب ساختمان علاءالدین بهشتی در پردیس مرکزی، مقدمات این انتقال پیش بینی شد و از ابتدای هفته جاری با انتقال مدیریت های موردنظر عملیات انتقال به طور کامل صورت گرفت.

معاون توسعه و منابع انسانی دانشگاه، صرفه‌جویی در زمان، فراهم نمودن محیط مناسب برای انتظار دانشجویان در مدت انجام فرایند اداری و امکان پاسخگویی مناسب‌تر با استقرار میز خدمت در ورودی این ساختمان برای پاسخگویی و پیگیری به درخواست‌های مراجعین را از مزایای این انتقال برشمرد. او با اشاره به برنامه‌های این معاونت برای ارائه تسهیلات بیشتر در بخش خدمات آموزشی اضافه کرد: در نظر داریم با فراهم شدن زیرساخت‌های لازم در بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات، در آینده نزدیک امکان ارائه کلیه خدمات دانشگاه به‌صورت الکترونیکی و بدون نیاز به مراجعه حضوری فراهم گردد.  

دکتر سعید غیاثی ندوشن مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه در این خصوص گفت: این طرح بر اساس امکان خدمت‌رسانی با تجمیع واحدهای خدمات آموزشی، ایجاد تسهیل برای دسترسی مناسب‌تر دانشجویان به خدمات آموزشی و نیز استقرار میز خدمت برای پاسخگویی به مراجعین حضوری و امکان پیگیری امور در جریان آموزشی صورت گرفته است. او از سامان دهی ارائه خدمات آموزشی به دانشجویان خبر داد و افزود: با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده در آینده نزدیک کلیه خدمات آموزشی به دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاه به‌صورت الکترونیک و غیرحضوری انجام پذیرد. او تصریح کرد: با اجرای این طرح کلیه امور آموزشی بر اساس فرایندهای اداری لازم و اعلام زمان‌بندی به مراجعین و درخواست‌کنندگان خواهد بود.

زینب حبیب‌الله زاده مدیر خدمات آموزشی دانشگاه نیز در این خصوص گفت: این اقدام در راستای تکریم ارباب‌رجوع و تجمیع خدمات آموزشی برای پاسخگویی مناسب به دانشجویان و فارغ‌التحصیلان است که امیدواریم با استقرار میز خدمت در بخش ورودی این ساختمان شاهد رضایت‌مندی کامل مراجعین خود باشیم. لازم به ذکر است کلیه خدمات آموزشی به دانشجویان کلیه مقاطع تحصیلی از روز 17 شهریورماه در ساختمان علاءالدین بهشتی پردیس دانشگاه ارائه می‌گردد.


نظر شما :