امضای تفاهم نامه همکاری دانشگاه علامه طباطبائی و دانشگاه ادیان و مذاهب

۱۲ خرداد ۱۳۹۷ | ۰۴:۳۰ کد : ۶۳۰۸ خبر روز اداری سازمانی
تعداد بازدید:۶۷۳۷
تفاهم‌نامه همکاری‌های آموزشی، پژوهشی و فعالیت‌های بین‌المللی دو دانشگاه به امضای دکتر حسین سلیمی رئیس دانشگاه علامه طباطبائی و حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن نواب رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب رسید.
امضای تفاهم نامه همکاری دانشگاه علامه طباطبائی و دانشگاه ادیان و مذاهب

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، در دیدار حجت‌الاسلام‌والمسلمین نواب رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب و معاونان ایشان با رئیس و معاونان دانشگاه که باهدف توسعه همکاری‌های متقابل و استفاده از ظرفیت‌های دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد، دو طرف با معرفی امکانات و ظرفیت‌های دانشگاه خود به تبادل‌نظر پرداختند و در پایان این دیدار تفاهم‌نامه همکاری مشترک به امضای روسای دو دانشگاه رسید.

از مهم‌ترین محورهای همکاری بر اساس این تفاهم‌نامه مشترک، استفاده از ظرفیت‌های علمی اعضای هیات علمی، اعطای بورس تحصیلی و فرصت مطالعاتی متقابل، همکاری در تدوین و ترجمه منابع آموزشی، حمایت از دانشجویان دوره تحصیلات تکمیلی به‌صورت دوره‌های کوتاه‌مدت برای گذراندن برخی دروس خاص یا انجام قسمتی از تحقیقات مربوط به پژوهش خود، برگزاری کارگاه‌های آموزشی و پژوهشی، اجرای طرح‌های پژوهشی مشترک و نیز همکاری در حوزه ارتباطات بین‌الملل است.

   

همکاری و مشارکت در نشر اندیشه‌های اسلامی، تسهیل دسترسی اعضای هیئت‌علمی به کتابخانه و مراکز اطلاع‌رسانی و همکاری در معرفی آثار و برنامه‌های پژوهشی دو طرف از دیگر محورهای این تفاهم‌نامه است.

   

 


نظر شما :